Simulace elektrického zdroje s palivovým článkem
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F49777513%3A23220%2F10%3A00504845" target="_blank" >RIV/49777513:23220/10:00504845 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Simulace elektrického zdroje s palivovým článkem
Popis výsledku v původním jazyce
Tato výzkumná zpráva představuje základní topologie zdroje s palivovým článkem pro hybridní autobus. V této zprávě jsou pomocí simulace vyzkoušeny dynamické vlastnosti navržených řídících struktur polovodičových měničů. Analyzováno je chování pohonu s palivovým článkem v ustálených i ve vybraných přechodových dějích.
Název v anglickém jazyce
Simulation of the electric source with fuel cell
Popis výsledku anglicky
This report presents the basic topology of source with fuel cell for hybrid bus. In this report was tested the proposed control structure of semiconductor converters by simulation. The behavior of the source with fuel cell was analyzed for the steady andselected transition processes.
Klasifikace
Druh
O - Ostatní výsledky
CEP obor
JA - Elektronika a optoelektronika, elektrotechnika
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
<a href="/cs/project/FR-TI1%2F343" target="_blank" >FR-TI1/343: *Nová generace kolových vozidel městské hromadné dopravy s vysokou energetickou účinností a minimalizovanými environmentálními vlivy</a><br>
Návaznosti
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)
Ostatní
Rok uplatnění
2010
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů