Simulace perspektivních variant pohonné jednotky vozidla
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F49777513%3A23220%2F10%3A00504847" target="_blank" >RIV/49777513:23220/10:00504847 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Simulace perspektivních variant pohonné jednotky vozidla
Popis výsledku v původním jazyce
Výzkumná zpráva popisuje simulační výsledky chování sériové koncepce hybridní pohonné jednotky autobusu. Při simulacích bylo vycházeno z matematického modelu, který byl implementován v prostředí Matlab. Jako zdroj energie je uvažován vznětový motor spoluve spolupráci s bateriemi a superkapaciory. Simulační výsledky jsou definovány pro standardizované jízdní cykly SORT dle společnosti UITP.
Název v anglickém jazyce
Simulation of perspective variants of the vehicle power unit
Popis výsledku anglicky
Research report describes the simulation results of behavior of serial bus concept hybrid propulsion units. The simulations are based on a mathematical model that was implemented in Matlab environment. Source of energy is diesel engine in cooperation with the batteries and supercaps. Simulation results are defined for the standardized driving cycles SORT by company UITP.
Klasifikace
Druh
O - Ostatní výsledky
CEP obor
JA - Elektronika a optoelektronika, elektrotechnika
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
<a href="/cs/project/FR-TI1%2F343" target="_blank" >FR-TI1/343: *Nová generace kolových vozidel městské hromadné dopravy s vysokou energetickou účinností a minimalizovanými environmentálními vlivy</a><br>
Návaznosti
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)
Ostatní
Rok uplatnění
2010
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů