Matematický model navrženého hybridního pohonu
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F49777513%3A23220%2F10%3A00504848" target="_blank" >RIV/49777513:23220/10:00504848 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Matematický model navrženého hybridního pohonu
Popis výsledku v původním jazyce
Výzkumná zpráva popisuje simulační výsledky chování sériové koncepce hybridní pohonné jednotky autobusu. Při simulacích bylo vycházeno z matematického modelu, který byl implementován v prostředí Matlab. Jako zdroj energie je uvažován vznětový motor spoluve spolupráci s bateriemi a superkapaciory. Simulační výsledky jsou definovány pro standardizované jízdní cykly SORT dle společnosti UITP.
Název v anglickém jazyce
Mathematical model of proposed hybrid propulsion unit
Popis výsledku anglicky
This research report describes the mathematical model, which was set up for serial configuration of hybrid propulsion units. The primary source of energy is diesel engine. Power circuit is complemented by the battery, and supercaps. The program is basedon standardized driving cycles SORT by company UITP. The report contains a complete description of the simulation program in Matlab environment, including a description of each module.
Klasifikace
Druh
O - Ostatní výsledky
CEP obor
JA - Elektronika a optoelektronika, elektrotechnika
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
<a href="/cs/project/FR-TI1%2F343" target="_blank" >FR-TI1/343: *Nová generace kolových vozidel městské hromadné dopravy s vysokou energetickou účinností a minimalizovanými environmentálními vlivy</a><br>
Návaznosti
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)
Ostatní
Rok uplatnění
2010
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů