Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Řídící jednotky akumulátorů pro dopravní prostředky s elektrickým pohonem

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F49777513%3A23220%2F12%3A43916923" target="_blank" >RIV/49777513:23220/12:43916923 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Řídící jednotky akumulátorů pro dopravní prostředky s elektrickým pohonem

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Tato práce je věnována problematice elektronických řídících jednotek a ochran akumulátorů především se zaměřením na využití v dopravních prostředcích s elektrickým pohonem. Cílem práce je pak praktický návrh řídící jednotky akumulátoru. V první části práce jsou stanoveny rozdíly mezi elektronickou ochranou a řídící jednotkou akumulátoru. Následuje podrobný popis a srovnání klíčových bloků pro měření napětí sériově řazených článků a měření proudu. Poslední částí práce je již zmíněný praktický návrh, kdejsou popsána jednotlivá obvodová řešení, výběr komponent a návrh možných vylepšení a variant.

  • Název v anglickém jazyce

    Battery control units for vehicles with electrical drive

  • Popis výsledku anglicky

    This work concerns with problems of electronic control units and battery protections with special emphasis on the use in vehicles with electric drive. The goal is the practical design of the battery control unit. In the first part the differences are setout between the electronic control unit and the protection of the battery. The detailed description and comparison of key blocks for individual cell voltage measurement of series battery stack and current measurement follow. The last part of the work isalready mentioned practical design, which describes each circuit solutions, component selections and suggestions of possible improvements and alternatives.

Klasifikace

  • Druh

    O - Ostatní výsledky

  • CEP obor

    JA - Elektronika a optoelektronika, elektrotechnika

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2012

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů