Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Single-Phase Filtering System for DC Motor Locomotives

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F49777513%3A23220%2F13%3A43918977" target="_blank" >RIV/49777513:23220/13:43918977 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="http://dx.doi.org/10.1109/ICCEP.2013.6586934" target="_blank" >http://dx.doi.org/10.1109/ICCEP.2013.6586934</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

    <a href="http://dx.doi.org/10.1109/ICCEP.2013.6586934" target="_blank" >10.1109/ICCEP.2013.6586934</a>

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Single-Phase Filtering System for DC Motor Locomotives

  • Popis výsledku v původním jazyce

    This research has been motivated by industrial demand for modernization of older types of DC motor locomotives powered from AC line. The paper describes control algorithm of additional filtering system for DC motor locomotives based on shunt active powerfilter (APF). The single-phase shunt active power filter reduces harmonic distortion of AC-line current and thus reduces losses in traction transformer and trolley-wire. The proposed control algorithm of APF consists of hysteresis current controller with an adaptive multiplicative general parameter finite impulse response filter (MGP-FIR) as a precise current reference generator. Behaviour of designed control is analyzed by experiments on developed laboratory prototype.

  • Název v anglickém jazyce

    Single-Phase Filtering System for DC Motor Locomotives

  • Popis výsledku anglicky

    This research has been motivated by industrial demand for modernization of older types of DC motor locomotives powered from AC line. The paper describes control algorithm of additional filtering system for DC motor locomotives based on shunt active powerfilter (APF). The single-phase shunt active power filter reduces harmonic distortion of AC-line current and thus reduces losses in traction transformer and trolley-wire. The proposed control algorithm of APF consists of hysteresis current controller with an adaptive multiplicative general parameter finite impulse response filter (MGP-FIR) as a precise current reference generator. Behaviour of designed control is analyzed by experiments on developed laboratory prototype.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    JA - Elektronika a optoelektronika, elektrotechnika

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    Výsledek vznikl pri realizaci vícero projektů. Více informací v záložce Projekty.

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2013

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    4th International Conference on Clean Electrical Power Renewable Energy Resources Impact

  • ISBN

    978-1-4673-4429-6

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    5

  • Strana od-do

    712-716

  • Název nakladatele

    IEEE

  • Místo vydání

    New York

  • Místo konání akce

    Alghero, Itálie

  • Datum konání akce

    11. 6. 2013

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    WRD - Celosvětová akce

  • Kód UT WoS článku