Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Nový řídicí systém pro elektricky regenerovatelné filtry pevných částic

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F49777513%3A23220%2F14%3A43923506" target="_blank" >RIV/49777513:23220/14:43923506 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Nový řídicí systém pro elektricky regenerovatelné filtry pevných částic

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Tento článek popisuje nový elektronický systém určený pro řízení elektricky regenerovatelných filtrů pevných částic (ERDPF). Tyto filtry jsou primárně určeny pro takové aplikace, kdy je nezbytné, aby vozidlo splňovalo emisní normy EURO x, a není k tomu vybaveno již z výroby. Tento systém lze využít např. při renovaci drážních vozidel a těžkých nákladních automobilů, kde jsou pořizovací náklady nového vozidla výrazně vyšší než renovace starého. ERDPF filtr je však možno použít i u nových automobilů, kdenestačí ke splnění emisních limitů standartní metody jako např. rekuperace výfukových plynů (EGR), katalyzátor (DOC). Tento typ filtru má nespornou výhodu oproti konvenčním metodám regenerace, protože nepotřebuje ke správné funkci definovanou teplotu spalin a výfuku. Aktivní regeneraci filtru je možné provést za jakýchkoliv teplotních podmínek. Je tedy možné provádět regeneraci i v městském provozu, kdy je vozidlo využíváno pouze na krátké vzdálenosti.

  • Název v anglickém jazyce

    New Control System of Electrically Regenerable Diesel Particulate Filters

  • Popis výsledku anglicky

    This paper describes a new ERDPF control system. Contrary to the previous system, which used the high performance relay for switching the regeneration current, the new solution uses only semiconductor electronic parts. The ERDPF filter was designed withemphasis on the independence of the connection to internal vehicle communication buses, which means that the ERDPF control system does not need any external data for its correct function.

Klasifikace

  • Druh

    O - Ostatní výsledky

  • CEP obor

    JA - Elektronika a optoelektronika, elektrotechnika

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/FR-TI4%2F114" target="_blank" >FR-TI4/114: SCR (Selective Catalytic Reduction) systém s přímým vstřikováním močoviny bez přídavného vzduchu</a><br>

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2014

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů