Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Srovnání řídících algoritmů pohonu z hlediska elektromagnetického hluku

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F49777513%3A23220%2F17%3A43949881" target="_blank" >RIV/49777513:23220/17:43949881 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="http://partnerstvi.fel.zcu.cz/vysledky/" target="_blank" >http://partnerstvi.fel.zcu.cz/vysledky/</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Srovnání řídících algoritmů pohonu z hlediska elektromagnetického hluku

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Tato výzkumná zpráva se zabývá srovnáním různých řídících algoritmů elektrického pohonu z hlediska jejich vlivu na elektromagnetický hluk produkovaný pohonem. Testovanými algoritmy bylo řízení s pulsně šířkovou modulací (PWM), dále pak náhodná pulsně šířková modulace (RPWM) a nakonec algoritmus založení na prediktivním řízení (FCS-MPC). Všechny algoritmy byly nasimulovány, implementovány na elektrickém pohonu v laboratoři a porovnány z hlediska frekvenčních spekter proudu a hluku.

  • Název v anglickém jazyce

    Comparison of electric drive control algorithms with regard to electromagnetic noise

  • Popis výsledku anglicky

    This report brings comparison of electric drive control algorithms with regard to produced electromagnetic noise. Tested algorithms were Pulse Width Modulation (PWM), Random Pulse Width Modulation (RPWM) and an algorithm based on predictive control (FCS-MPC). All algorithms were simulated, implemented and measured in laboratory and the results were compared.

Klasifikace

  • Druh

    O - Ostatní výsledky

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    20201 - Electrical and electronic engineering

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/TE01020038" target="_blank" >TE01020038: Centrum kompetence drážních vozidel</a><br>

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2017

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů