Optimální řízení IPMSM bez zanedbání statorového odporu
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F49777513%3A23220%2F18%3A43952031" target="_blank" >RIV/49777513:23220/18:43952031 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
<a href="http://partnerstvi.fel.zcu.cz/vysledky/" target="_blank" >http://partnerstvi.fel.zcu.cz/vysledky/</a>
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Optimální řízení IPMSM bez zanedbání statorového odporu
Popis výsledku v původním jazyce
Tato výzkumná zpráva se zabývá metodou optimálního řízení synchronního motoru s vnitřními permanentními magnety (IPMSM). Na základě simulací a laboratorního měření jsou ověřovány algoritmy optimálního řízení, založené na aktuálních publikacích. Tyto algoritmy pracují na základě výpočtů průsečíků kvadratických křivek. Vypočtené optimální hodnoty požadavků na proudy v osách [d, q] slouží jako vstup pro vektorové řízení motoru.
Název v anglickém jazyce
Optimal control of interior permanent magnet synchronous machine with consideration of stator resistance
Popis výsledku anglicky
This research report deals with optimal control methods of interior permanent magnet synchronous machine. Algorithms (based on recently proposed optimal torque control) are verified by simulations and measurement in laboratory. These algorithms are based on computation intersections of quadrics. Computed optimal values of [d,q] current requests are used as input for vector control of the machine.
Klasifikace
Druh
O - Ostatní výsledky
CEP obor
—
OECD FORD obor
20201 - Electrical and electronic engineering
Návaznosti výsledku
Projekt
<a href="/cs/project/TE02000103" target="_blank" >TE02000103: Centrum inteligentních pohonů a pokročilého řízení strojů (CIDAM)</a><br>
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2018
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů