Model pohonu s vysokorychlostním PMSM a redukční převodovkou
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F49777513%3A23220%2F18%3A43952681" target="_blank" >RIV/49777513:23220/18:43952681 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
<a href="http://partnerstvi.fel.zcu.cz/vysledky/" target="_blank" >http://partnerstvi.fel.zcu.cz/vysledky/</a>
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Model pohonu s vysokorychlostním PMSM a redukční převodovkou
Popis výsledku v původním jazyce
Tato výzkumná zpráva se zabývá vytvářením komplexního modelu zahrnujícího jak elektrický, tak i mechanický model pohonu a jejich vzájemné působení. Modelovaný pohon se skládá z vysokorychlostního PMSM a redukční třístupňovou převodovkou. Spojení mezi motorem a převodovkou je bez flexibilní spojky. Mechanický model uvažuje pouze torzní vibrace. Motor je řízen pomocí vektorového řízení a je napájen z napěťového střídače.
Název v anglickém jazyce
Drive model with high-speed PMSM and reduction gearbox
Popis výsledku anglicky
This research report deals with creating of complex model covering both electrical and mechanical models of the drive and their mutual interaction. The modeled drive consists of a high-speed PMSM and the tree-level reduction gearbox. The connection between the engine and the gearbox is without a flexible clutch. The mechanical model takes into account torsional vibration only. The motor is controlled by vector control and is powered by a voltage inverter.
Klasifikace
Druh
O - Ostatní výsledky
CEP obor
—
OECD FORD obor
20201 - Electrical and electronic engineering
Návaznosti výsledku
Projekt
<a href="/cs/project/TE01020038" target="_blank" >TE01020038: Centrum kompetence drážních vozidel</a><br>
Návaznosti
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)
Ostatní
Rok uplatnění
2018
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů