Moderní pohonná jednotka drážního vozidla plného výkonu s 3,3kV IGBT tranzistory
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F49777513%3A23220%2F18%3A43953660" target="_blank" >RIV/49777513:23220/18:43953660 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
<a href="http://partnerstvi.fel.zcu.cz/vysledky/" target="_blank" >http://partnerstvi.fel.zcu.cz/vysledky/</a>
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Moderní pohonná jednotka drážního vozidla plného výkonu s 3,3kV IGBT tranzistory
Popis výsledku v původním jazyce
Tato výzkumná zpráva se zabývá stavbou trakčního měniče plného výkonu sestávajícího se z 3,3kV IGBT modulů FF450R33TE3 od firmy INFINEON v nových XHP modulech. Jedná se nový design modulů označený XHP, které vynikají nízkou parazitní indukčností, což je velkým přínosem pro paralelní řazení modulů. Sestavený stand trakčního měniče představuje 3-fázový napěťový střídač sestávajícího ze tří IGBT půlmůstků FF450R33TE3 s parametry 3,3kV/450A. Půlmůstky jsou připojeny paralelně do DC meziobvodu, kde jsou umístěny speciální snubberové kondenzátory pro omezení přepětí na IGBT tranzistorech. Na střídavé straně jsou jednotlivé moduly opatřeny symetrizačním výstupem s minimálním rozptylem (každý modul má zdvojený AC vývod, proto je potřeba symetricky vyvést).
Název v anglickém jazyce
Modern traction drive unit of full power with 3,3kV IGBT modules
Popis výsledku anglicky
This research report deals with the construction of a full power traction converter consisting of the 3.3kV IGBT modules FF450R33TE3 from INFINEON in the new XHP modules. This is a new design modules marked XHP provides low parasitic inductance package, which brings great benefit for paralleling modules. Assembled traction converter stand represents 3-phase voltage inverter consisting of three IGBT half-bridge FF450R33TE3 with 3.3kV / 450A parameters. Half bridges are connected in parallel to the DC link, where they are placed special snubber capacitors for suppression of the IGBT transistors overvoltages. On the AC side of the individual modules are fitted symmetrization output with minimum parasitic inductance (each module has a double AC output, so it is necessary to symmetrically take out).
Klasifikace
Druh
O - Ostatní výsledky
CEP obor
—
OECD FORD obor
20201 - Electrical and electronic engineering
Návaznosti výsledku
Projekt
<a href="/cs/project/TE01020038" target="_blank" >TE01020038: Centrum kompetence drážních vozidel</a><br>
Návaznosti
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)
Ostatní
Rok uplatnění
2018
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů