Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Prediktivní řízení elektromagnetického hluku pohonu

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F49777513%3A23220%2F19%3A43956443" target="_blank" >RIV/49777513:23220/19:43956443 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="http://partnerstvi.fel.zcu.cz/vysledky/" target="_blank" >http://partnerstvi.fel.zcu.cz/vysledky/</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Prediktivní řízení elektromagnetického hluku pohonu

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Tato výzkumná zpráva se zabývá optimálním nastavením řídícího algoritmu elektrického pohonu, který přispívá ke snížení emitovaného elektromagnetického hluku. Algoritmus je založen na FCS-MPC a slouží jak pro regulaci proudu, tak i pro tvarování frekvenčního spektra proudu s cílem získat co nejmenší hluk. Pro optimální nastavení je důležité znát hodnoty váhových koeficentů ve ztrátové funkci prediktivního řízení. Ty jsou získány experimentálně pomocí automatizovaného měření, optimální nastavení je následně nalezeno interpolací gaussovským procesem.

  • Název v anglickém jazyce

    Predictive Control of Electric Drive Electromagnetic Noise

  • Popis výsledku anglicky

    This report deals with optimal tuning of electric drive control algorithm, which decreases electromagnetic noise. The algorithm is based on FCS-MPC and is meant to do current tracking and current spectrum shaping to achieve minimal noise. For optimal tuning we need to know values of weighting coefficients in cost function of the predictive control. The coefficients are obtained by automatic measurement. The optimal tuning is found by interpolation using Gaussian process.

Klasifikace

  • Druh

    O - Ostatní výsledky

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    20201 - Electrical and electronic engineering

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/TE01020038" target="_blank" >TE01020038: Centrum kompetence drážních vozidel</a><br>

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2019

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů