Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Converter Power Design Comparing of Advanced AC Traction Substations 25kV/50Hz

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F49777513%3A23220%2F23%3A43969900" target="_blank" >RIV/49777513:23220/23:43969900 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="https://ieeexplore.ieee.org/document/10274311" target="_blank" >https://ieeexplore.ieee.org/document/10274311</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

    <a href="http://dx.doi.org/10.1109/AE58099.2023.10274311" target="_blank" >10.1109/AE58099.2023.10274311</a>

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Converter Power Design Comparing of Advanced AC Traction Substations 25kV/50Hz

  • Popis výsledku v původním jazyce

    The paper is devoted to the converter power design comparing of advanced variants of the AC traction substation TSS (for railway system 25kV/50Hz respective 60Hz). The first of the modern TSS is topology using a static state converter SFC designed for a full output power. This TSS topology is compared with newly proposed TSS topologies. These proposed topologies use active balancer (symmetrizing active balancer without active power) or combination with a lower power designed converter (one part of power flow through this converter and residual part of active power pass outside the converter). These proposed TSS topologies are modified for TSS cooperation with additional device.

  • Název v anglickém jazyce

    Converter Power Design Comparing of Advanced AC Traction Substations 25kV/50Hz

  • Popis výsledku anglicky

    The paper is devoted to the converter power design comparing of advanced variants of the AC traction substation TSS (for railway system 25kV/50Hz respective 60Hz). The first of the modern TSS is topology using a static state converter SFC designed for a full output power. This TSS topology is compared with newly proposed TSS topologies. These proposed topologies use active balancer (symmetrizing active balancer without active power) or combination with a lower power designed converter (one part of power flow through this converter and residual part of active power pass outside the converter). These proposed TSS topologies are modified for TSS cooperation with additional device.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    20201 - Electrical and electronic engineering

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2023

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    International Conference on Applied Electronics (AE 2023) : /proceedings/

  • ISBN

    979-8-3503-3553-8

  • ISSN

    1803-7232

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    4

  • Strana od-do

    103-106

  • Název nakladatele

    University of West Bohemia

  • Místo vydání

    Pilsen

  • Místo konání akce

    Pilsen, Czech Republic

  • Datum konání akce

    6. 9. 2023

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    WRD - Celosvětová akce

  • Kód UT WoS článku