"Kam s ním" (s koncepčním rámcem) ve výuce?
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F49777513%3A23320%2F10%3A00503663" target="_blank" >RIV/49777513:23320/10:00503663 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
"Kam s ním" (s koncepčním rámcem) ve výuce?
Popis výsledku v původním jazyce
Článek se zabývá možností využití koncepčních rámců finančního výkaznictví ve výuce. Uvádí příklady některých zahraničních pramenů, které by mohly být využitelné i v české praxi. Česká účetní legislativa v současné době psaný koncepční rámec nemá. Vzhledem k tomu, že relevantní koncepční rámec v ČR ? koncepční rámec IFRS ? prochází změnami v rámci konvergenčního projektu, nezabývá se článek konkrétními příklady.
Název v anglickém jazyce
Where to put the conceptual framework into curricula?
Popis výsledku anglicky
The article deals with possibilities of using conceptual frameworks for financial reporting in teaching. It shows some examples from abroad that could be used in Czech teaching practise as well. There is no written conceptual framework in Czech accounting legislation. As the only relevant conceptual framework for the Czech Republic ? the IFRS conceptual framework ? is a part of IASB/FASB convergence project now, and changes can be expected, the article does not deal with particular examples.
Klasifikace
Druh
O - Ostatní výsledky
CEP obor
AG - Právní vědy
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2010
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů