Kontinuita změn ve filosofickém pohledu na výchovu ve 20. století
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F49777513%3A23330%2F05%3A00000021" target="_blank" >RIV/49777513:23330/05:00000021 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Kontinuita změn ve filosofickém pohledu na výchovu ve 20. století
Popis výsledku v původním jazyce
Studie ukazuje varianty uvažování filosofie o výchově ve 20. století. Jedná se o názory E. Finka, H. Arendtové, M. Foucaulta a R. Rortyho. Filosofie výchovy je pojata jako filosofie lidské aktivity a je vyzdvižen význam řeči v dialogu.
Název v anglickém jazyce
Continuity of changes in the philosophical view on the education in the 20th century
Popis výsledku anglicky
Study shows variations of philosophical thinking of the education in 20th century. They are views of the Fink´s, Arendt´s, Foucault´s and Rorty´s. Philosophy of education is conceived as philosophy of the human activity and philosophy of language in dialoque.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AA - Filosofie a náboženství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
<a href="/cs/project/GA401%2F02%2F0910" target="_blank" >GA401/02/0910: Změna paradigmatu výchovy - filosoficko-antropologický pohled</a><br>
Návaznosti
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)
Ostatní
Rok uplatnění
2005
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Univerzita
ISBN
80-86898-60-1
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
9
Strana od-do
42-50
Název nakladatele
Vydavatelství a nakladatelství Aleš Čeněk
Místo vydání
Plzeň
Místo konání akce
Plzeň
Datum konání akce
1. 1. 2005
Typ akce podle státní příslušnosti
EUR - Evropská akce
Kód UT WoS článku
—