Filozofie médií
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F49777513%3A23330%2F08%3A00500796" target="_blank" >RIV/49777513:23330/08:00500796 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Filozofie médií
Popis výsledku v původním jazyce
Cílem textu je představit "medializaci" filozofických směrů a sociálně vědních paradigmat ve 20. století a dále představit fenomén nová média.
Název v anglickém jazyce
Media Philosophy
Popis výsledku anglicky
The goal of the text is to introduce the reader the process of "medialization" of social sciences in 20th century and further to present new media.
Klasifikace
Druh
C - Kapitola v odborné knize
CEP obor
AD - Politologie a politické vědy
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2008
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název knihy nebo sborníku
Politická filozofie
ISBN
978-80-7380-151-9
Počet stran výsledku
25
Strana od-do
—
Počet stran knihy
168
Název nakladatele
Aleš Čeněk
Místo vydání
Plzeň
Kód UT WoS kapitoly
—