Nástin strategií uplatňovaných Katolickou církví v ČR při nastolování veřejné agendy
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F49777513%3A23330%2F10%3A00503860" target="_blank" >RIV/49777513:23330/10:00503860 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Nástin strategií uplatňovaných Katolickou církví v ČR při nastolování veřejné agendy
Popis výsledku v původním jazyce
Cílem předkládaného textu je představit strategie, které vytváří katolická církev v ČR pro vstup do veřejného prostoru. Autoři přibliţují tři základní strategie, které označují jako: (1) mediální strategie ? jedná se o postup, kdy katolická církev usiluje o nastolení tématu skrze mediální agendu, (2) vertikální strategie ? cílem této strategie je vyuţití tzv. dobře formovaných laiků a politiků pro nastolení politické agendy, (3) horizontální strategie ? tato strategie vyuţívá interpersonální komunikacemezi laiky a veřejností.
Název v anglickém jazyce
An outline of strategy of Czech Catholic Church during setting of the public agenda
Popis výsledku anglicky
We focus on description of strategies that Czech Catholic Church uses to set the public agenda. We conclude our text by description of three such strategies. We name these strategies: (1) media, because Czech Catholic Church intends to set public agendathrough setting media agenda, (2) vertical, because Czech Catholic Church intends to set policy agenda through laics in the top of the political hierarchy, and (3) horizontal, because Czech Catholic Church intends to set public agenda through the interpersonal communication between laics and mass public.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AO - Sociologie, demografie
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
<a href="/cs/project/GP403%2F09%2FP003" target="_blank" >GP403/09/P003: Adaptace a etablování neinstitucionalizovaných náboženských společenstev ve veřejném prostoru</a><br>
Návaznosti
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)
Ostatní
Rok uplatnění
2010
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Kvalitativní přístup a metody ve vědách o člověku IX. Individualita a jedinečnost v kvalitativním výzkumu
ISBN
978-80-86174-17-4
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
10
Strana od-do
—
Název nakladatele
Psychologický ústav AV ČR
Místo vydání
Brno
Místo konání akce
Brno
Datum konání akce
1. 1. 2010
Typ akce podle státní příslušnosti
EUR - Evropská akce
Kód UT WoS článku
—