Analýza potřeb pedagogických pracovníků ve vztahu k sociokulturně znevýhodněným dětem
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F49777513%3A23330%2F10%3A43918266" target="_blank" >RIV/49777513:23330/10:43918266 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Analýza potřeb pedagogických pracovníků ve vztahu k sociokulturně znevýhodněným dětem
Popis výsledku v původním jazyce
Primárním cílem analýzy bylo identifikovat potřeby pedagogů, které se ve vztahu k edukační práci s cílovou skupinou těchto dětí objevují. Sekundárním cílem byla analýza kompetencí pedagogů v oblasti identifikace kořenů školní neúspěšnosti dětí se sociálním znevýhodněním, zjištění míry jejich vhledu do "reálné" životní situace dítěte a jeho rodiny, výskytu problémů s učením v souvislosti se sociokulturní diskontinuitou a rozsahu schopností navrhovat adekvátní mechanismy pedagogické a sociálně-pedagogickéintervence v oblasti prevence a podpory takto znevýhodněných dětí.
Název v anglickém jazyce
Analysis of the needs of teachers in relation to socially disadvantaged children
Popis výsledku anglicky
The key aim of the analysis is an identification what teachers need during education social excluded children. The secondary aim of the analysis is an identification of teachers's competences and their qualifications for pedagogical and social-pedagogical intervention during education social excluded children
Klasifikace
Druh
O - Ostatní výsledky
CEP obor
AC - Archeologie, antropologie, etnologie
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Ostatní
Rok uplatnění
2010
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů