Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

JAK ZEFEKTIVNIT OSVOJOVÁNÍ SLOVNÍ ZÁSOBY U VYSOKOŠKOLSKÝCH STUDENTŮ FRANCOUZSKÉHO JAZYKA (NEFILOLOGŮ)?

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F49777513%3A23330%2F12%3A43918053" target="_blank" >RIV/49777513:23330/12:43918053 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    JAK ZEFEKTIVNIT OSVOJOVÁNÍ SLOVNÍ ZÁSOBY U VYSOKOŠKOLSKÝCH STUDENTŮ FRANCOUZSKÉHO JAZYKA (NEFILOLOGŮ)?

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Cílem příspěvku je vymezení prostředků, které se týkají osvojování slovní zásoby studentů francouzštiny - nefilologů, jejichž jazykové a komunikativní potřeby se od potřeb filologů liší. Liší se samotným předmětem studia, kterým není samotný cizí jazyk (jako je tomu u studentů filologů), ale jejich jazykové potřeby velmi úzce souvisejí se studovaným oborem, v rámci kterého jsou tito studenti vystaveni různým komunikačním situacím, ve kterých dochází k zapojení receptivních i produktivních řečových dovedností.

  • Název v anglickém jazyce

    HOW TO MAKE THE ACQUISITION OF VOCABULARY OF UNIVERSITY STUDENT THE FRENCH LANGUAGE?

  • Popis výsledku anglicky

    Aim of this paper is to define the resources that relate to the acquisition of new vocabulary French students not specialists - their linguistic and communicative needs are different from those of philologists. Differs with the actual subject of study, which is not itself a foreign language (as in the case of students philologists), but their language needs are closely related to the study field within which these students are exposed to various communication situations in which there is involvement ofreceptive and productive language skills.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AI - Jazykověda

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2012

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Komunikace v jazykové a kulturní rozmanitosti

  • ISBN

    978-80-261-0187-1

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    7

  • Strana od-do

    323-329

  • Název nakladatele

    Západočeská univerzita

  • Místo vydání

    Plzeň

  • Místo konání akce

    PLzeň

  • Datum konání akce

    6. 9. 2012

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku