Shakespeare ztracený, či znovunalezený? Výuka shakespearovského dramatu
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F49777513%3A23330%2F13%3A43920979" target="_blank" >RIV/49777513:23330/13:43920979 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Shakespeare ztracený, či znovunalezený? Výuka shakespearovského dramatu
Popis výsledku v původním jazyce
Cílem této kapitoly je nahlédnout na možnosti výuky shakespearovského dramatu v akademickém prostředí na pozadí recepčněestetického konceptu tzv. kostnické školy.
Název v anglickém jazyce
Shakespeare Lost or Regained? Teaching Shakespearean Drama
Popis výsledku anglicky
The aim of this article is to peer into the possibilities of teaching Shakespearean drama in an academic environment based on the concept of the Constance School of reception aesthetics.
Klasifikace
Druh
C - Kapitola v odborné knize
CEP obor
AL - Umění, architektura, kulturní dědictví
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
<a href="/cs/project/GA13-14048S" target="_blank" >GA13-14048S: Angloamerická dramatická tvorba v českých divadlech v době první světové války</a><br>
Návaznosti
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)
Ostatní
Rok uplatnění
2013
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název knihy nebo sborníku
Studium cizích jazyků a kultur v aktuálním diskurzu
ISBN
978-80-261-0154-3
Počet stran výsledku
18
Strana od-do
21-38
Počet stran knihy
141
Název nakladatele
Západočeská univerzita
Místo vydání
Plzeň
Kód UT WoS kapitoly
—