Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Art as Education: Jan Patočka on the Relations of Art do Deep and Superficial History

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F49777513%3A23330%2F14%3A43924122" target="_blank" >RIV/49777513:23330/14:43924122 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="http://dx.doi.org/10.5593/sgemsocial2014/B31/S11.091" target="_blank" >http://dx.doi.org/10.5593/sgemsocial2014/B31/S11.091</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

    <a href="http://dx.doi.org/10.5593/sgemsocial2014/B31/S11.091" target="_blank" >10.5593/sgemsocial2014/B31/S11.091</a>

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Art as Education: Jan Patočka on the Relations of Art do Deep and Superficial History

  • Popis výsledku v původním jazyce

    The essay deals with the ideas of the Czech phenomenological philosopher Jan Patočka. In particular, the author investigates Patočka's conception of the relation of art to history, which Patočka sketches in his essays from the 1930s and the 1940s. Patočka sketches this conception in the context of his considerations of the various types of education. He shows that art, philosophy, historiography, politics, economy and science present various educational powers, which shape human history.

  • Název v anglickém jazyce

    Art as Education: Jan Patočka on the Relations of Art do Deep and Superficial History

  • Popis výsledku anglicky

    The essay deals with the ideas of the Czech phenomenological philosopher Jan Patočka. In particular, the author investigates Patočka's conception of the relation of art to history, which Patočka sketches in his essays from the 1930s and the 1940s. Patočka sketches this conception in the context of his considerations of the various types of education. He shows that art, philosophy, historiography, politics, economy and science present various educational powers, which shape human history.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AL - Umění, architektura, kulturní dědictví

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/EE2.3.20.0138" target="_blank" >EE2.3.20.0138: Výzkumné centrum pro teorii a dějiny vědy</a><br>

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2014

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    International Multidisiplinary Sceintific Conferences on Social Sciences and Arts. SGEM 2014. Anthropology, Archeology, History and Philosophy. Conference Proceedings

  • ISBN

    978-619-7105-29-2

  • ISSN

    2367-5659

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    6

  • Strana od-do

    709-714

  • Název nakladatele

    STEF92

  • Místo vydání

    Sofia

  • Místo konání akce

    Albena, Bulgaria

  • Datum konání akce

    1. 9. 2014

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku