Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

The Multistep Flow of Communication: Opinion Leadership and Strength of Personality

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F49777513%3A23330%2F17%3A43931855" target="_blank" >RIV/49777513:23330/17:43931855 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="http://dx.doi.org/10.1002/9781118783764.wbieme0057" target="_blank" >http://dx.doi.org/10.1002/9781118783764.wbieme0057</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

    <a href="http://dx.doi.org/10.1002/9781118783764.wbieme0057" target="_blank" >10.1002/9781118783764.wbieme0057</a>

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    The Multistep Flow of Communication: Opinion Leadership and Strength of Personality

  • Popis výsledku v původním jazyce

    The idea of measuring Opinion Leadership and the ‘two-step flow of communication hypothesis’were invented by Paul Lazarsfeld in the ‘ErieCounty Study’ in 1940 and published in The People’s Choice. Opinion followers, ‘diffusion of ideas’ and ’local and cosmopolitan influentials’were then studied in by E. Katz, P. Lazarsfeld, H. Menzel, J. Coleman and R. K. Merton. In the 1980s Elisabeth Noelle-Neumann developed the PS-Scale (Personality Strength Scale) for the continuous measurement of Opinion Leadership. All these ‘building blocks’ formed the development of the Multistep Flow of Communication.

  • Název v anglickém jazyce

    The Multistep Flow of Communication: Opinion Leadership and Strength of Personality

  • Popis výsledku anglicky

    The idea of measuring Opinion Leadership and the ‘two-step flow of communication hypothesis’were invented by Paul Lazarsfeld in the ‘ErieCounty Study’ in 1940 and published in The People’s Choice. Opinion followers, ‘diffusion of ideas’ and ’local and cosmopolitan influentials’were then studied in by E. Katz, P. Lazarsfeld, H. Menzel, J. Coleman and R. K. Merton. In the 1980s Elisabeth Noelle-Neumann developed the PS-Scale (Personality Strength Scale) for the continuous measurement of Opinion Leadership. All these ‘building blocks’ formed the development of the Multistep Flow of Communication.

Klasifikace

  • Druh

    C - Kapitola v odborné knize

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50401 - Sociology

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2017

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název knihy nebo sborníku

    International Encyclopedia of Media Effects, 4 Volume Set. Vol. 4, Patrick Rössler (Editor-in-Chief)

  • ISBN

    978-1-118-78376-4

  • Počet stran výsledku

    9

  • Strana od-do

    1-9

  • Počet stran knihy

    2336

  • Název nakladatele

    Wiley-Blackwell

  • Místo vydání

    New Jersey, United States

  • Kód UT WoS kapitoly