Projektová výuková metoda a její uplatnění při výuce psychotorických dovedností na primární škole
Popis výsledku
Příspěvek se zabývá vzdělávacími projekty jako alternativní formou vzdělávání. Je zaměřen na třídění projektů, jejich esence a jejich praktické aplikace. Tento článek pojednává o projektu jako metodě vhodné pro získávání psychomotorických dovednosti. Představuje konkrétní použití projektové metody pro získávání senzomotorických dovedností v tématu papír kolem nás, a je určen pro základní školu.
Klíčová slova
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
angličtina
Název v původním jazyce
Project-Based Education and its implementation in acquiring psychomotor skills on Primary School
Popis výsledku v původním jazyce
The paper deals with project-based education as an alternative form of schooling. Its focus is on the classification of projects, their essence and their practical application. This article treats the project method and its implementation in acquiring psychomotor skills. It presents the application of the project method for moulding psychomotor skills during an actual school educational project Paper all around us, which is intended for primary school children.
Název v anglickém jazyce
Project-Based Education and its implementation in acquiring psychomotor skills on Primary School
Popis výsledku anglicky
The paper deals with project-based education as an alternative form of schooling. Its focus is on the classification of projects, their essence and their practical application. This article treats the project method and its implementation in acquiring psychomotor skills. It presents the application of the project method for moulding psychomotor skills during an actual school educational project Paper all around us, which is intended for primary school children.
Klasifikace
Druh
Jx - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
Návaznosti
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)
Ostatní
Rok uplatnění
2008
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
Sovremennyj naučnyj vestnik
ISSN
1561-6886
e-ISSN
—
Svazek periodika
—
Číslo periodika v rámci svazku
7
Stát vydavatele periodika
RU - Ruská federace
Počet stran výsledku
9
Strana od-do
—
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
—
Základní informace
Druh výsledku
Jx - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)
CEP
AM - Pedagogika a školství
Rok uplatnění
2008