Hlasová cvičení tradičně i netradičně
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F49777513%3A23420%2F08%3A43899639" target="_blank" >RIV/49777513:23420/08:43899639 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Hlasová cvičení tradičně i netradičně
Popis výsledku v původním jazyce
Hlasová pedagogika používá rozsáhlou škálu hlasových a pěveckých cvičení, která lze klasifikovat podle různých kritérií. V kolektivní pěvecké výchově vytváříme též méně obvyklé typy cvičení. Uplatňujeme v nich prvky her, pohybu, motivací pro názorné přiblížení hlasových problémů dětem. Je důležité, aby při tvorbě cvičení brali vyučující v úvahu možnosti a potřeby hlasového rozvoje v každé jednotlivé třídě.
Název v anglickém jazyce
Vocal exercises traditionally and unconventionally
Popis výsledku anglicky
The voice Pedagogy uses extensive range of voice and vocal exercises that can be classified according to various criteria. In a collective singing education we create also less common types of exercises. The exercises apply the elements of games, motion,motivations for visual approximation of voice problems to children. When creating a workout it is important that teachers take into account the needs and possibilities of speech development of children in each class.
Klasifikace
Druh
J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju
Ostatní
Rok uplatnění
2008
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
Hudební výchova
ISSN
1210-3683
e-ISSN
—
Svazek periodika
16
Číslo periodika v rámci svazku
1
Stát vydavatele periodika
CZ - Česká republika
Počet stran výsledku
2
Strana od-do
8-9
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
—