Tvořivá výuka fyziky na základní škole. Divergentní fyzikální úlohy
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F49777513%3A23420%2F10%3A43914882" target="_blank" >RIV/49777513:23420/10:43914882 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
<a href="http://www.mfi.upol.cz/MFI_20_pdf/FYZ_20_02.PDF" target="_blank" >http://www.mfi.upol.cz/MFI_20_pdf/FYZ_20_02.PDF</a>
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Tvořivá výuka fyziky na základní škole. Divergentní fyzikální úlohy
Popis výsledku v původním jazyce
Článek shrnuje východiska a některé nové náměty pro výuku fyziky, předkládá otázky jak změnit filozofii vzdělávání, jak naučit žáky přijímat informace kriticky, tvořivě s nimi pracovat. Článek obsahuje některé náměty divergentních fyzikálních úloh, vedoucích ke zvýšení zájmu a obliby fyziky.
Název v anglickém jazyce
Creative physics teaching at the basic school
Popis výsledku anglicky
This article sums up the base and some new topics for education of physics, presents the questions how to change philosophy of education, how to teach the students to evaluate information critically and to work with them creatively. The article includessome topics of divergent problems to increase the interest and the popularity of physics.
Klasifikace
Druh
J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju
Ostatní
Rok uplatnění
2010
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
Matematika - fyzika - informatika
ISSN
1210-1761
e-ISSN
—
Svazek periodika
20
Číslo periodika v rámci svazku
2
Stát vydavatele periodika
CZ - Česká republika
Počet stran výsledku
13
Strana od-do
93-105
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
—