Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Psycho-didactic concept of school assessment - changes in pupil evaluation and error treatment

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F49777513%3A23420%2F10%3A43916924" target="_blank" >RIV/49777513:23420/10:43916924 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Psycho-didactic concept of school assessment - changes in pupil evaluation and error treatment

  • Popis výsledku v původním jazyce

    This paper deals with school assessment and the treatment or error. Contemporary curricular reform stresses the formative function of assessment; it means assessment contributes to the growth of pupil's personality, his cognitive and personal development. It covers the treatment of error, where learner autonomy is enhanced as well as his responsibility for the learning process, its results and assessment.

  • Název v anglickém jazyce

    Psycho-didactic concept of school assessment - changes in pupil evaluation and error treatment

  • Popis výsledku anglicky

    This paper deals with school assessment and the treatment or error. Contemporary curricular reform stresses the formative function of assessment; it means assessment contributes to the growth of pupil's personality, his cognitive and personal development. It covers the treatment of error, where learner autonomy is enhanced as well as his responsibility for the learning process, its results and assessment.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    N - Vyzkumna aktivita podporovana z neverejnych zdroju

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2010

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Studia edukacyjne

  • ISSN

    1233-6688

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    Neuveden

  • Číslo periodika v rámci svazku

    11

  • Stát vydavatele periodika

    PL - Polská republika

  • Počet stran výsledku

    12

  • Strana od-do

    157-168

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus