Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Porovnání obtížnosti učebnic obecné a anorganické chemie používaných na vyšším stupni gymnázií metodou Nestlerová - Průcha - Pluskal

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F49777513%3A23420%2F11%3A43899314" target="_blank" >RIV/49777513:23420/11:43899314 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Porovnání obtížnosti učebnic obecné a anorganické chemie používaných na vyšším stupni gymnázií metodou Nestlerová - Průcha - Pluskal

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Na základě dotazníkové akce byly vybrány nejpoužívanější učebnice obecné a anorganické chemie. V každé učebnici bylo vybráno sedm vzorků po 200 slovech a byl proveden rozbor obtížnosti didaktického textu metodou Nestlerová - Průcha - Pluskal. U každé učebnice byla vypočítána míra syntaktické obtížnosti, sémantické obtížnosti a celkové obtížnosti textu. V závěru práce jsou porovnány výsledné hodnoty zjištěné u jednotlivých publikací.

  • Název v anglickém jazyce

    Comparison of difficulty of textbooks of general and inorganic chemistry used in higher secondary schools by Nestlerová ? Průcha - Pluskal

  • Popis výsledku anglicky

    Based on the questionnaire were selected the most widely used textbook of general and inorganic chemistry. Each book was selected seven samples of 200 words and was analyzed by the difficulty of didactic text Nestlerová - Prucha - Pluskal. For each textbook was calculated level of syntactic complexity, semantic complexity and overall difficulty of the text. Finally, were compared the resulting values found in various publications.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2011

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Biologie, chemie, zeměpis

  • ISSN

    1210-3349

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    20

  • Číslo periodika v rámci svazku

    3

  • Stát vydavatele periodika

    CZ - Česká republika

  • Počet stran výsledku

    5

  • Strana od-do

    306-310

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus