Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

A pedagogy of audio-visual literacy: The promoting and improvement of culture, media and citizenship education in society

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F49777513%3A23420%2F12%3A43917899" target="_blank" >RIV/49777513:23420/12:43917899 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    A pedagogy of audio-visual literacy: The promoting and improvement of culture, media and citizenship education in society

  • Popis výsledku v původním jazyce

    This paper discusses the connections between social and community development that both students and teachers face and the pedagogy of audio-visual literacy. It highlights that a ?citizenship active approach? can be fostered by the reflection, creation,redesign, and remix, of socially engaged audio-visual messages. The pedagogy of audio-visual literacy provides an important framework for enabling students to improve their citizenship and for educators connecting civics and multi-literacies, including media and semiotic pedagogy.

  • Název v anglickém jazyce

    A pedagogy of audio-visual literacy: The promoting and improvement of culture, media and citizenship education in society

  • Popis výsledku anglicky

    This paper discusses the connections between social and community development that both students and teachers face and the pedagogy of audio-visual literacy. It highlights that a ?citizenship active approach? can be fostered by the reflection, creation,redesign, and remix, of socially engaged audio-visual messages. The pedagogy of audio-visual literacy provides an important framework for enabling students to improve their citizenship and for educators connecting civics and multi-literacies, including media and semiotic pedagogy.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2012

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Creating Communities: Local, National and Global : Proceedings of the fourteenth Conference of the Children's Identity and Citizenship in Europe Erasmus Academic Network

  • ISBN

    978-1-907675-19-5

  • ISSN

    1470-6695

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    8

  • Strana od-do

    327-334

  • Název nakladatele

    CiCe Academic Network project

  • Místo vydání

    London

  • Místo konání akce

    York, United Kingdom

  • Datum konání akce

    24. 5. 2012

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    WRD - Celosvětová akce

  • Kód UT WoS článku