Studium učitelství pro MŠ jako dialog praxe s teorií
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F49777513%3A23420%2F12%3A43918590" target="_blank" >RIV/49777513:23420/12:43918590 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Studium učitelství pro MŠ jako dialog praxe s teorií
Popis výsledku v původním jazyce
Článek pojednává o projektu ESF Studium pro konkurenceschopnost - Studium učitelství pro MŠ jako dialog praxe s teorií - reg. č. CZ.1.07/2.2.00/18.0022. Tento projekt se v současné době realizuje na Západočeské univerzitě v Plzni, Fakultě pedagogické, katedře pedagogiky. Blíže jsou popsány elektronické podpory Courseware.
Název v anglickém jazyce
Study of preprimary education as dialog praxis between theory
Popis výsledku anglicky
This paper deals with the ESF project for Competitiveness Study - Study for kindergarten teachers as a dialogue with the theory of practice - CZ.1.07/2.2.00/18.0022 reg. no . This project is currently being implemented at the University of West Bohemia in Pilsen, Faculty of Education, Department of Education. Closer described electronic support Courseware.
Klasifikace
Druh
J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Ostatní
Rok uplatnění
2012
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
Journal of Technology and Information Education
ISSN
1803-537X
e-ISSN
—
Svazek periodika
4
Číslo periodika v rámci svazku
3
Stát vydavatele periodika
CZ - Česká republika
Počet stran výsledku
4
Strana od-do
76-79
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
—