Příprava ozonu jako motivační prvek ve výuce chemie
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F49777513%3A23420%2F13%3A43921500" target="_blank" >RIV/49777513:23420/13:43921500 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Příprava ozonu jako motivační prvek ve výuce chemie
Popis výsledku v původním jazyce
Článek se zabývá možnostmi využití přípravy ozonu jako motivačního prvku ve výuce chemie na ZŠ a SŠ. Je zde popsána výuková hodina na téma ozon, její realizace a následné vyhodnocení na základě dotazníkového šetření mezi žáky a studenty. Dále je zde uvedena úspěšnost žáků při řešení úloh v pracovních listech, které byly při této příležitosti vytvořeny.
Název v anglickém jazyce
Ozone preparation as a motivational element in chemistry teaching
Popis výsledku anglicky
This article is concerned with a possibility of using ozone preparation as a motivational element in teaching chemistry at elementary and high school. There is also describes an example of simple concept of one lecture about ozone and the possibility ofits evaluation based on information obtained via questinnaire filled-in by students. For further evaluation there are also mentioned students scores of working sheets specially designed for this occasion.
Klasifikace
Druh
O - Ostatní výsledky
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2013
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů