Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

The Influence of Binocular Vision on Sensomotor Learning Process

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F49777513%3A23420%2F15%3A43925060" target="_blank" >RIV/49777513:23420/15:43925060 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    The Influence of Binocular Vision on Sensomotor Learning Process

  • Popis výsledku v původním jazyce

    The principle of the study is to identify a possible descriptively associative relation between sensomotor learning and the quality of binocular vision (stereopsis). The realized research, based on the pilot study (Salcman, V., Benešova, D., Valach, P., Hecová, L. (2012). The influence of binocular vision on sensomotor learning process.), includes the extension of a homogeneous sample of students in sports up to n = 72 and analyzed the visual functions (single binocular vision) and the sensomotor learning proces (mirror drawing). Following statistical processing of the gained data will evaluate significance of the relationship between visual functions and motor learning process.

  • Název v anglickém jazyce

    The Influence of Binocular Vision on Sensomotor Learning Process

  • Popis výsledku anglicky

    The principle of the study is to identify a possible descriptively associative relation between sensomotor learning and the quality of binocular vision (stereopsis). The realized research, based on the pilot study (Salcman, V., Benešova, D., Valach, P., Hecová, L. (2012). The influence of binocular vision on sensomotor learning process.), includes the extension of a homogeneous sample of students in sports up to n = 72 and analyzed the visual functions (single binocular vision) and the sensomotor learning proces (mirror drawing). Following statistical processing of the gained data will evaluate significance of the relationship between visual functions and motor learning process.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/EE2.3.30.0038" target="_blank" >EE2.3.30.0038: Nová excelence lidských zdrojů</a><br>

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2015

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    INTED 2015 : 9th International Technology, Education and Development Conference : Conference Proceedings

  • ISBN

    978-84-606-5763-7

  • ISSN

    2340-1079

  • e-ISSN

    neuvedeno

  • Počet stran výsledku

    6

  • Strana od-do

    2638-2643

  • Název nakladatele

    IATED Academy

  • Místo vydání

    Madrid

  • Místo konání akce

    Madrid

  • Datum konání akce

    2. 3. 2015

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    WRD - Celosvětová akce

  • Kód UT WoS článku

    000398586302097