Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Využití artefiletiky a arteterapie při prevenci

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F49777513%3A23420%2F15%3A43928093" target="_blank" >RIV/49777513:23420/15:43928093 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Využití artefiletiky a arteterapie při prevenci

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Kapitola popisuje hlavní rysy arteterapie a artefiletiky, analyzuje jejich metodické postupy a srovnává jejich funkce ve výchovném nebo terapeutickém procesu. Autoři na konkrétních kazuistikách z praxe objasňují přínos artefiletiky nebo artefiletiky proprevenci poruch socializace u dětí a dospívajících, rozebírají struktury klíčových fází artefiletického procesu a popisují oborové a psychosociálních kompetence artefiletika, které potřebuje, aby mohl úspěšně a efektivně realizovat artefiletický proces.Kazuistiky jsou doplněny metodickými a teoretickými komentáři.

  • Název v anglickém jazyce

    Use of artphiletics and art therapy for prevention

  • Popis výsledku anglicky

    The chapter describes the main features of art therapy and art philetics, analyses their methodological approaches and compares their functions in an educational or therapeutic process. Authors on the specific casuistry of practice explaining the benefits art philetics or art therapy for prevention of children and adolescents socialisation disorders, analyse the structure of the key stages of the process and describe art philetics process and describe psychosocial competencies which needs a teacher to successfully and efficiently implement art philetic process. Case reports are supplemented by methodological and theoretical commentary.

Klasifikace

  • Druh

    C - Kapitola v odborné knize

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    N - Vyzkumna aktivita podporovana z neverejnych zdroju

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2015

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název knihy nebo sborníku

    Poruchy socializace u dětí a dospívajících : prevence životních selhání a krizová intervence

  • ISBN

    978-80-247-5447-5

  • Počet stran výsledku

    41

  • Strana od-do

    262-303

  • Počet stran knihy

    544

  • Název nakladatele

    Grada

  • Místo vydání

    Praha

  • Kód UT WoS kapitoly