Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Contemporary Issues of Music Education Theory and Practice from the Visegrad Countries PhD Students' Point of View, Prague 2015

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F49777513%3A23420%2F15%3A43931240" target="_blank" >RIV/49777513:23420/15:43931240 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Contemporary Issues of Music Education Theory and Practice from the Visegrad Countries PhD Students' Point of View, Prague 2015

  • Popis výsledku v původním jazyce

    The paper provides a comprehensive insight into the history and goals of the Visegrad musically pedagogic conferences in Prague. It brings the history of these international conferences as a platform for the exchange of theoretical knowledge and practical applications of their inclusion in the music educational practice. We analyze individual training blocks and benefits presented contributions. Special attention is paid to the societal changes in musical education, training and culture among school children and the presentation of the musical pedagogical projects aimed to link the field of music pedagogical theory and practice.

  • Název v anglickém jazyce

    Contemporary Issues of Music Education Theory and Practice from the Visegrad Countries PhD Students' Point of View, Prague 2015

  • Popis výsledku anglicky

    The paper provides a comprehensive insight into the history and goals of the Visegrad musically pedagogic conferences in Prague. It brings the history of these international conferences as a platform for the exchange of theoretical knowledge and practical applications of their inclusion in the music educational practice. We analyze individual training blocks and benefits presented contributions. Special attention is paid to the societal changes in musical education, training and culture among school children and the presentation of the musical pedagogical projects aimed to link the field of music pedagogical theory and practice.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)

  • CEP obor

    AB - Dějiny

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2015

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Ars inter culturas

  • ISSN

    2083-1226

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    4

  • Číslo periodika v rámci svazku

    2015

  • Stát vydavatele periodika

    PL - Polská republika

  • Počet stran výsledku

    9

  • Strana od-do

    293-301

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus