Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Specifika vzdělávací oblasti Člověk a svět práce z hlediska potenciálu pro rozvoj digitální gramotnosti

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F49777513%3A23420%2F17%3A43932912" target="_blank" >RIV/49777513:23420/17:43932912 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="https://www.jtie.upol.cz/artkey/jti-201702-0014_SPECIFIKA_VZDELAVACI_OBLASTI_CLOVEK_A_SVET_PRACE_Z_HLEDISKA_POTENCIALU_PRO_ROZVOJ_DIGITALNI_GRAMOTNOSTI.php" target="_blank" >https://www.jtie.upol.cz/artkey/jti-201702-0014_SPECIFIKA_VZDELAVACI_OBLASTI_CLOVEK_A_SVET_PRACE_Z_HLEDISKA_POTENCIALU_PRO_ROZVOJ_DIGITALNI_GRAMOTNOSTI.php</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

    <a href="http://dx.doi.org/10.5507/jtie.2017.026" target="_blank" >10.5507/jtie.2017.026</a>

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Specifika vzdělávací oblasti Člověk a svět práce z hlediska potenciálu pro rozvoj digitální gramotnosti

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Autor v článku determinuje ekonomická východiska pro transformaci školství obecně, i z perspektivy vzdělávací oblasti Člověk a svět práce. Analyzuje implementaci inovativních metod a postupů do technického vzdělávání na základních školách v České republice s ohledem na rozvoj digitální gramotnosti. Na praktických příkladech a úlohách pro žáky z realizovaných mezinárodních projektů MaSciL (Mathematics and Science for Life ) a World of Work ukazuje implementaci výzkumného procesu a badatelské výuky. Pojetí vzdělávací oblasti Člověk a svět práce je podloženo výsledky mezinárodního šetření.

  • Název v anglickém jazyce

    Specifics of educational field Man and the World of Work in relation to the potential for developing digital literacy

  • Popis výsledku anglicky

    Economic changes reflects the possibilities of implementing innovative methods and processes in technical education at primary schools in the Czech Republic, considering the development of digital literacy. The practical examples and tasks for pupils from the implemented international projects MaSciL (Mathematics and Science for Life ) and WoW (World of Work) demonstrate the implementation of the research process and inquiry-based instruction. The multidisciplinary approach to the educational area World and Work is supported by the results of the international survey aimed on comparing the contents of educational plans in the Czech Republic, Slovakia and Germany.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>ost</sub> - Ostatní články v recenzovaných periodicích

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2017

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Journal of Technology and Information Education

  • ISSN

    1803-537X

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    9

  • Číslo periodika v rámci svazku

    2

  • Stát vydavatele periodika

    CZ - Česká republika

  • Počet stran výsledku

    15

  • Strana od-do

    155-169

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus