Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Aplikace Kahoot! ve výuce přírodopisu na základní škole

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F49777513%3A23420%2F17%3A43951023" target="_blank" >RIV/49777513:23420/17:43951023 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Aplikace Kahoot! ve výuce přírodopisu na základní škole

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Článek pojednává o zapojení tabletů a smartphonů s vhodným softwarovým vybavením do výuky přírodopisu na základní škole. V úvodní části jsou popsány různé možnosti zapojení tabletu či chytrého telefonu do výuky, jde tedy zejména o využití vhodných aplikací. Použitelné aplikace jsou rozdělené do dvou skupin. Hlavní náplní článku je představení aplikace Kahoot!. Tato aplikace umožňuje vytvářet zábavné kvízy do výuky. Text popisuje nejen funkce aplikace, a tedy tvorbu výukového kvízu, ale také uvádí možnosti, jak hotový materiál zapojit do výuky přírodopisu.

  • Název v anglickém jazyce

    Kahoot! App in teaching natural history on grammar school

  • Popis výsledku anglicky

    The article deals with the use of mobile devices (tablets and smartphones) in education. Even though it is possible to use these tools in education with the basic software, it is appropriate to equip them with other special apps. Educational apps can be divided into two categories. The first group consists of finished apps that focus on a certain subject, or on a certain topic of the subject (for example Bird Atlas, 3D Brain etc.). In the second group we can find apps that allow the teacher to create his own content. Kahoot! App, about which this article is, belongs to the second group. It is a software, in which the teacher can prepare a fun quiz for the children on any kind of topic that is appropriate for the subject. During the lesson the teacher projects questions on the board and the children can answer those using their tablets, turning them into a voting device after the app is turned on. The app can be involved even in opposite method, meaning that the quizzes can be created by the children themselves and afterwards tested on their classmates. The app is available for free and not dependent on certain types of OS.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>ost</sub> - Ostatní články v recenzovaných periodicích

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2017

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Arnica

  • ISSN

    1804-8366

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    7

  • Číslo periodika v rámci svazku

    1-2

  • Stát vydavatele periodika

    CZ - Česká republika

  • Počet stran výsledku

    4

  • Strana od-do

    23-26

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus