Dovednosti učitelů při používání informačních technologií na ZŠ a SŠ v Plzeňském kraji
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F49777513%3A23420%2F18%3A43954292" target="_blank" >RIV/49777513:23420/18:43954292 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
<a href="http://www.didsciplus.cz/anglictina/DidSciPlus2018.pdf" target="_blank" >http://www.didsciplus.cz/anglictina/DidSciPlus2018.pdf</a>
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Dovednosti učitelů při používání informačních technologií na ZŠ a SŠ v Plzeňském kraji
Popis výsledku v původním jazyce
Příspěvek seznamuje čtenáře s výsledky dotazníkového šetření, které proběhlo na jaře roku 2018. Účastníky šetření byli učitelé přírodovědných předmětů základních a středních škol Plzeňského kraje. Dotazníkové šetření zjišťovalo, jaké mají vyučující možnosti práce s počítačovou technikou, a to z pohledu různých věkových kategorií vyučujících. Dále se zabývalo tím, jak často učitelé tuto techniku využívají ve výuce přírodovědných předmětů, zda i žáci mají možnost pracovat s touto technikou při výuce, komunikací žáků a vyučujících prostřednictvím internetu apod. Nejdůležitější výsledky šetření jsou v příspěvku uvedeny a diskutovány.
Název v anglickém jazyce
Teacher Skills With Using Information Technologies at Primary and Secondary Schools in the Pilsen Region
Popis výsledku anglicky
The contribution introduces the readers to the results of questionnaire survey conducted in the spring of 2018. The participants were teachers of science subjects on primary and secondary schools in the Pilsen region. The survey’s goal was to find out the teachers‘ experience with computer technology in relation of their various age categories. It was also concerned with how often teachers use this technology in science subjects teaching, whether the students have the opportunity to work with this technology as well, how the students and the teachers communicate using the Internet, etc. The contribution lists and discusses the most important results of the survey.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
—
OECD FORD obor
50302 - Education, special (to gifted persons, those with learning disabilities)
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2018
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
DidSci Plus - Research in Didaktics of Science PLUS
ISBN
978-80-7444-065-6
ISSN
—
e-ISSN
neuvedeno
Počet stran výsledku
8
Strana od-do
199-206
Název nakladatele
Univerzita Karlova
Místo vydání
Praha
Místo konání akce
Praha
Datum konání akce
25. 6. 2018
Typ akce podle státní příslušnosti
CST - Celostátní akce
Kód UT WoS článku
—