Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Dovednosti učitelů při používání informačních technologií na ZŠ a SŠ v Plzeňském kraji

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F49777513%3A23420%2F18%3A43954292" target="_blank" >RIV/49777513:23420/18:43954292 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="http://www.didsciplus.cz/anglictina/DidSciPlus2018.pdf" target="_blank" >http://www.didsciplus.cz/anglictina/DidSciPlus2018.pdf</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Dovednosti učitelů při používání informačních technologií na ZŠ a SŠ v Plzeňském kraji

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Příspěvek seznamuje čtenáře s výsledky dotazníkového šetření, které proběhlo na jaře roku 2018. Účastníky šetření byli učitelé přírodovědných předmětů základních a středních škol Plzeňského kraje. Dotazníkové šetření zjišťovalo, jaké mají vyučující možnosti práce s počítačovou technikou, a to z pohledu různých věkových kategorií vyučujících. Dále se zabývalo tím, jak často učitelé tuto techniku využívají ve výuce přírodovědných předmětů, zda i žáci mají možnost pracovat s touto technikou při výuce, komunikací žáků a vyučujících prostřednictvím internetu apod. Nejdůležitější výsledky šetření jsou v příspěvku uvedeny a diskutovány.

  • Název v anglickém jazyce

    Teacher Skills With Using Information Technologies at Primary and Secondary Schools in the Pilsen Region

  • Popis výsledku anglicky

    The contribution introduces the readers to the results of questionnaire survey conducted in the spring of 2018. The participants were teachers of science subjects on primary and secondary schools in the Pilsen region. The survey’s goal was to find out the teachers‘ experience with computer technology in relation of their various age categories. It was also concerned with how often teachers use this technology in science subjects teaching, whether the students have the opportunity to work with this technology as well, how the students and the teachers communicate using the Internet, etc. The contribution lists and discusses the most important results of the survey.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50302 - Education, special (to gifted persons, those with learning disabilities)

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2018

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    DidSci Plus - Research in Didaktics of Science PLUS

  • ISBN

    978-80-7444-065-6

  • ISSN

  • e-ISSN

    neuvedeno

  • Počet stran výsledku

    8

  • Strana od-do

    199-206

  • Název nakladatele

    Univerzita Karlova

  • Místo vydání

    Praha

  • Místo konání akce

    Praha

  • Datum konání akce

    25. 6. 2018

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    CST - Celostátní akce

  • Kód UT WoS článku