Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Analýza hodnocení souboru podobných výrobků vybranou skupinou evaluátorů

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F49777513%3A23420%2F19%3A43956821" target="_blank" >RIV/49777513:23420/19:43956821 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="https://www.fpv.umb.sk/katedry/katedra-techniky-a-technologii/casopis-technika-a-vzdelavanie.html" target="_blank" >https://www.fpv.umb.sk/katedry/katedra-techniky-a-technologii/casopis-technika-a-vzdelavanie.html</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Analýza hodnocení souboru podobných výrobků vybranou skupinou evaluátorů

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Článek představuje výsledky výzkumu zabývajícího se evaluací produktu žáka z hlediska projevů funkční kreativity. Konkrétně zachycuje shodu a gradaci v hodnocení čtyř podobných výrobků. Skupina evaluátorů je sestavena z pedagogických pracovníků. Hodnocení proběhlo pomocí ověřovaného evaluačního protokolu produktu, který vychází z dotazníku SPAF. Šetřením na omezené skupině byla prokázána určitá shoda v jejich hodnocení a zároveň citlivost protokolu v podobě zachycené gradace.

  • Název v anglickém jazyce

    Analysis of Evaluation of Similar Products by the Evaluators Group

  • Popis výsledku anglicky

    Results of the research focused on evaluating the pupil&apos;s product are in the article presented based on the marks of functional creativity. In particluar, the matches and gradation are noticed in the evaluation of four similar products. The evaluators group is comprised of teaching staff. The evaluation was carried out using a verifying evaluation protocol of the product, which was based on a SPAF questionnaire. As the research was conducted on a limited group, it proved certain matches in its evaluation as well as the protocol sensibility in the form of noticed gradation.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>ost</sub> - Ostatní články v recenzovaných periodicích

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2019

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Technika a vzdelávanie

  • ISSN

    1338-9742

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    2019

  • Číslo periodika v rámci svazku

    1

  • Stát vydavatele periodika

    SK - Slovenská republika

  • Počet stran výsledku

    4

  • Strana od-do

    37-40

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus