Analýza hodnocení souboru podobných výrobků vybranou skupinou evaluátorů
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F49777513%3A23420%2F19%3A43956821" target="_blank" >RIV/49777513:23420/19:43956821 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
<a href="https://www.fpv.umb.sk/katedry/katedra-techniky-a-technologii/casopis-technika-a-vzdelavanie.html" target="_blank" >https://www.fpv.umb.sk/katedry/katedra-techniky-a-technologii/casopis-technika-a-vzdelavanie.html</a>
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Analýza hodnocení souboru podobných výrobků vybranou skupinou evaluátorů
Popis výsledku v původním jazyce
Článek představuje výsledky výzkumu zabývajícího se evaluací produktu žáka z hlediska projevů funkční kreativity. Konkrétně zachycuje shodu a gradaci v hodnocení čtyř podobných výrobků. Skupina evaluátorů je sestavena z pedagogických pracovníků. Hodnocení proběhlo pomocí ověřovaného evaluačního protokolu produktu, který vychází z dotazníku SPAF. Šetřením na omezené skupině byla prokázána určitá shoda v jejich hodnocení a zároveň citlivost protokolu v podobě zachycené gradace.
Název v anglickém jazyce
Analysis of Evaluation of Similar Products by the Evaluators Group
Popis výsledku anglicky
Results of the research focused on evaluating the pupil's product are in the article presented based on the marks of functional creativity. In particluar, the matches and gradation are noticed in the evaluation of four similar products. The evaluators group is comprised of teaching staff. The evaluation was carried out using a verifying evaluation protocol of the product, which was based on a SPAF questionnaire. As the research was conducted on a limited group, it proved certain matches in its evaluation as well as the protocol sensibility in the form of noticed gradation.
Klasifikace
Druh
J<sub>ost</sub> - Ostatní články v recenzovaných periodicích
CEP obor
—
OECD FORD obor
50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2019
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
Technika a vzdelávanie
ISSN
1338-9742
e-ISSN
—
Svazek periodika
2019
Číslo periodika v rámci svazku
1
Stát vydavatele periodika
SK - Slovenská republika
Počet stran výsledku
4
Strana od-do
37-40
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
—