Kritická místa kurikula fyziky na 2. stupni základní školy I
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F49777513%3A23420%2F19%3A43959746" target="_blank" >RIV/49777513:23420/19:43959746 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
<a href="https://didaktika.zcu.cz/export/sites/didaktika/cz/dokumenty/Monografie/Fyzika_monografie.pdf" target="_blank" >https://didaktika.zcu.cz/export/sites/didaktika/cz/dokumenty/Monografie/Fyzika_monografie.pdf</a>
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Kritická místa kurikula fyziky na 2. stupni základní školy I
Popis výsledku v původním jazyce
Tato monografie reprezentuje komplexní empirický výzkum zaměřený na dosud nestudovanou problematiku kritických míst kurikula a dynamických míst v úvodních dvou letech fyzikálního vzdělávání (6. a 7. ročník ZŠ) v České republice.
Název v anglickém jazyce
Critical spots of physics curriculum at secondary school I
Popis výsledku anglicky
This monograph represents a complex empirical research focusing on yet studied topic of critical spots of curriculum and dynamic spots in the introductory physics education (age of 11-13 years) in the Czech Republic.
Klasifikace
Druh
B - Odborná kniha
CEP obor
—
OECD FORD obor
50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
O - Projekt operacniho programu
Ostatní
Rok uplatnění
2019
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
ISBN
978-80-261-0933-4
Počet stran knihy
138
Název nakladatele
Západočeská univerzita v Plzni
Místo vydání
Plzeň
Kód UT WoS knihy
—