Výtvarný projev předškoláčků a malých školáků
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F49777513%3A23420%2F20%3A43961642" target="_blank" >RIV/49777513:23420/20:43961642 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
<a href="http://asteria-evzdelavani.cz/wp-content/uploads/2021/WEBINARE/DVP/Informatorium-2.pdf" target="_blank" >http://asteria-evzdelavani.cz/wp-content/uploads/2021/WEBINARE/DVP/Informatorium-2.pdf</a>
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Výtvarný projev předškoláčků a malých školáků
Popis výsledku v původním jazyce
Článek se věnuje vývojovým etapám dětského výtvarného projevu ve věku 1-2 roky a 2-3 roky. Charakterizuje období bezobsažných čáranic a období náhodných zdarů, které jsou provázeny výtvarným vyprávěním. Akcentuje osobnost pedagoga, který prostřednictvím alternativních výtvarných technik učí dítě experimentovat, vnímat, prožívat, hodnotit i esteticky tvořit.
Název v anglickém jazyce
Artistic expression of preschoolers and young schoolchildren
Popis výsledku anglicky
The article deals with the developmental stages of children's artistic expression at the age of 1-2 years and 2-3 years. It characterizes the period of meaningless lines and the period of random successes, which are accompanied by artistic narration. It emphasizes the personality of the pedagogue who, through alternative art techniques, teaches the child to experiment, perceive, experience, evaluate and aesthetically create.
Klasifikace
Druh
O - Ostatní výsledky
CEP obor
—
OECD FORD obor
50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Ostatní
Rok uplatnění
2020
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů