Distance, encounter and perspective. Material in hybrid teaching as an opportunity
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F49777513%3A23420%2F21%3A43963250" target="_blank" >RIV/49777513:23420/21:43963250 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
<a href="https://www.friedrich-verlag.de/shop/performance-erleben-inkl-im-fokus-hybridunterricht-als-chance-51453" target="_blank" >https://www.friedrich-verlag.de/shop/performance-erleben-inkl-im-fokus-hybridunterricht-als-chance-51453</a>
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
němčina
Název v původním jazyce
Distanz, Begegnung und Perspektive. Material in Hybridunterricht als Chance
Popis výsledku v původním jazyce
Zeitgenössische Kunst im Unterricht: Wie können anhand von drei künstlerischen Positionen die Reaktionen in der aktuellen und historischen Kunst genutzt werden, um im Kunstunterricht das Verhältnis „Kunst und Corona“ zu thematisieren?
Název v anglickém jazyce
Distance, encounter and perspective. Material in hybrid teaching as an opportunity
Popis výsledku anglicky
Contemporary art in the classroom: How can reactions in contemporary and historical art be used to address the relationship between "art and Corona" in art lessons, based on three artistic positions?
Klasifikace
Druh
J<sub>ost</sub> - Ostatní články v recenzovaných periodicích
CEP obor
—
OECD FORD obor
50302 - Education, special (to gifted persons, those with learning disabilities)
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
N - Vyzkumna aktivita podporovana z neverejnych zdroju
Ostatní
Rok uplatnění
2021
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
Kunst + Unterricht
ISSN
0931-7112
e-ISSN
—
Svazek periodika
2021
Číslo periodika v rámci svazku
453-454
Stát vydavatele periodika
DE - Spolková republika Německo
Počet stran výsledku
3
Strana od-do
"Nestránkováno"
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
—