Vše
Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Distance, encounter and perspective. Material in hybrid teaching as an opportunity

Identifikátory výsledku

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    němčina

  • Název v původním jazyce

    Distanz, Begegnung und Perspektive. Material in Hybridunterricht als Chance

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Zeitgenössische Kunst im Unterricht: Wie können anhand von drei künstlerischen Positionen die Reaktionen in der aktuellen und historischen Kunst genutzt werden, um im Kunstunterricht das Verhältnis „Kunst und Corona“ zu thematisieren?

  • Název v anglickém jazyce

    Distance, encounter and perspective. Material in hybrid teaching as an opportunity

  • Popis výsledku anglicky

    Contemporary art in the classroom: How can reactions in contemporary and historical art be used to address the relationship between "art and Corona" in art lessons, based on three artistic positions?

Klasifikace

  • Druh

    Jost - Ostatní články v recenzovaných periodicích

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50302 - Education, special (to gifted persons, those with learning disabilities)

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    N - Vyzkumna aktivita podporovana z neverejnych zdroju

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2021

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Kunst + Unterricht

  • ISSN

    0931-7112

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    2021

  • Číslo periodika v rámci svazku

    453-454

  • Stát vydavatele periodika

    DE - Spolková republika Německo

  • Počet stran výsledku

    3

  • Strana od-do

    "Nestránkováno"

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus

Druh výsledku

Jost - Ostatní články v recenzovaných periodicích

Jost

OECD FORD

Education, special (to gifted persons, those with learning disabilities)

Rok uplatnění

2021