Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Historical art in the focus of art education

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F49777513%3A23420%2F21%3A43963526" target="_blank" >RIV/49777513:23420/21:43963526 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="https://www.amazon.co.uk/Begegnungen-Kunstp%C3%A4dagogische-Perspektiven-Kunst-Bildgeschichte-ebook/dp/B09F5WM9TT/ref=sr_1_1?keywords=Begegnungen+%E2%80%93+Kunstp%C3%A4dagogische+Perspektiven+auf+Kunst-+und+Bildgeschichte&qid=1639328064&s=books&sr=1-1" target="_blank" >https://www.amazon.co.uk/Begegnungen-Kunstp%C3%A4dagogische-Perspektiven-Kunst-Bildgeschichte-ebook/dp/B09F5WM9TT/ref=sr_1_1?keywords=Begegnungen+%E2%80%93+Kunstp%C3%A4dagogische+Perspektiven+auf+Kunst-+und+Bildgeschichte&qid=1639328064&s=books&sr=1-1</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    němčina

  • Název v původním jazyce

    Historische Kunst im Fokus kunstpädagogischer Perspektiven

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Grundlagen der Vermittlung historischer Kunst im Kunstunterricht. Welche Bildungschancen bietet speziell die historische Kunst im Kunstunterricht? Mit welchen Methoden lassen sich Werke der historischen Kunst im Kunstunterricht vermitteln und in ein Verhältnis setzen zur gegenwärtigen Bilderwelt, die bevorzugt von Kindern und Jugendlichen rezipiert wird?

  • Název v anglickém jazyce

    Historical art in the focus of art education

  • Popis výsledku anglicky

    Basics of teaching historical art in art lessons. What educational opportunities does historical art in particular offer in art lessons? What methods can be used to teach works of historical art in art lessons and to put them in relation to the contemporary world of images that children and young people prefer to receive?

Klasifikace

  • Druh

    C - Kapitola v odborné knize

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50302 - Education, special (to gifted persons, those with learning disabilities)

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    N - Vyzkumna aktivita podporovana z neverejnych zdroju

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2021

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název knihy nebo sborníku

    Begegnungen – Kunstpädagogische Perspektiven auf Kunst- und Bildgeschichte

  • ISBN

    978-3-96848-002-2

  • Počet stran výsledku

    9

  • Strana od-do

    20-28

  • Počet stran knihy

    860

  • Název nakladatele

    Kopaed Verlag

  • Místo vydání

    München

  • Kód UT WoS kapitoly