SPOLEČNĚ DO MUZEA - Muzejní akademie I.- metodický program
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F49777513%3A23420%2F22%3A43966554" target="_blank" >RIV/49777513:23420/22:43966554 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
SPOLEČNĚ DO MUZEA - Muzejní akademie I.- metodický program
Popis výsledku v původním jazyce
Program zážitkovou formou seznamuje žáky s obdobím pravěku a středověku.Žáci 3. ročníků v tematickém bloku č. 1 Regionální historie v období středověku pracují s interaktivními animovanými filmy, jejichž prostřednictvím se seznámí s bájemi, pověstmi a mýty plzeňského regionu a zároveň je nenásilnou interaktivní formou zasadí do historických reálií. Během projektového dne pracují ve stálé expozici Historie s replikami artefaktů i s reálnými předměty z období středověku.Žáci 4. ročníků v tematickém bloku č. 2 Minulost kraje a předků pracují s interaktivní časovou osou k tématu pravěkých dějin, s pojmy a ikonografickými vyobrazeními a s replikami pravěkých artefaktů, s interaktivní animovanou knihou vážící se k regionálním dějinám v období středověku, a v rámci projektového dne pracují s reálnými předměty z období pravěku i středověku, věnují se explikační činnosti na replikách pravěkých drtidel apod.Žáci 5. ročníků v tematickém bloku č. 3 Současnost a minulost v našem životě pracují s interaktivní časovou osou zaměřenou na období novověku, vytvářejí myšlenkovou mapu evropských stylů a slohů a během projektového dne ve stálé expozici Užité umění/Umělecké řemeslo pracují s obrazovými didaktickými pomůckami a spojují je se skutečnými předměty v expozici.
Název v anglickém jazyce
TOGETHER TO THE MUSEUM - Museum Academy I. - methodical program
Popis výsledku anglicky
The program acquaints pupils with the period of prehistoric times and the Middle Ages in an experiential way.Pupils (from the third grade of primary school) in thematic block No. 1 Regional history in the Middle Ages work with interactive animated films, through which they learn about fables, legends and myths of the Pilsen region and at the same time interactively place them in historical realities. During the project day, they work in the permanent History exhibition with replicas of artefacts as well as real objects from the Middle Ages.Pupils (from the fourth grade of primary school) in thematic block No. 2 Past of the region and ancestors work with an interactive timeline on the topic of prehistoric history, with concepts and iconographic representations and with replicas of prehistoric artefacts, with an interactive animated book related to regional history in the Middle Ages, and in as part of the project day, they work with real objects from the prehistoric and medieval periods, they engage in explanatory activities on replicas of prehistoric crushers, etc.Pupils (from the fifth grade of primary school) in thematic block No. 3 The present and the past in our life work with an interactive timeline focused on the period of the modern age, create a mind map of European styles and styles, and during the project day in the permanent exhibition Applied arts/crafts work with pictorial didactic aids and connecting them with real objects in the exhibition.
Klasifikace
Druh
O - Ostatní výsledky
CEP obor
—
OECD FORD obor
50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
O - Projekt operacniho programu
Ostatní
Rok uplatnění
2022
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů