POROVNÁNÍ SLICERŮ PRO 3D TISK
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F49777513%3A23420%2F22%3A43966990" target="_blank" >RIV/49777513:23420/22:43966990 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
<a href="http://olympiadatechniky.cz/wp-content/uploads/2023/01/Itev_2_2022.pdf" target="_blank" >http://olympiadatechniky.cz/wp-content/uploads/2023/01/Itev_2_2022.pdf</a>
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
POROVNÁNÍ SLICERŮ PRO 3D TISK
Popis výsledku v původním jazyce
Tento článek se zaměřuje na porovnání 3D slicerů použitých při tisku metodou FDM/FFF. Současně se také zaměřuje na vybrané slicery, analyzuje jejich výhody a nevýhody. Autor porovnává slicery na základě 3D modelů, které byly danými slicery připraveny pro 3D tisk, vytištěny a analyzovány podle daných kritérií.
Název v anglickém jazyce
COMPARISON OF 3D PRINTING SOFTWARE
Popis výsledku anglicky
This article is focused on the theme of comparison of 3D slicing software used in FDM/FFF technology known as slicers. One of the authors goals was to describe the slicers that were chosen, identify pros and cons of individual 3D slicers and compare the slicers on a 3D object, which will be sliced by the slicers, printed and analysed.
Klasifikace
Druh
J<sub>ost</sub> - Ostatní články v recenzovaných periodicích
CEP obor
—
OECD FORD obor
50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
N - Vyzkumna aktivita podporovana z neverejnych zdroju
Ostatní
Rok uplatnění
2022
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
Inovace a technologie ve vzdělávání
ISSN
2571-2519
e-ISSN
—
Svazek periodika
Neuveden
Číslo periodika v rámci svazku
2
Stát vydavatele periodika
CZ - Česká republika
Počet stran výsledku
9
Strana od-do
21-29
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
—