Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

POROVNÁNÍ SLICERŮ PRO 3D TISK

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F49777513%3A23420%2F22%3A43966990" target="_blank" >RIV/49777513:23420/22:43966990 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="http://olympiadatechniky.cz/wp-content/uploads/2023/01/Itev_2_2022.pdf" target="_blank" >http://olympiadatechniky.cz/wp-content/uploads/2023/01/Itev_2_2022.pdf</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    POROVNÁNÍ SLICERŮ PRO 3D TISK

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Tento článek se zaměřuje na porovnání 3D slicerů použitých při tisku metodou FDM/FFF. Současně se také zaměřuje na vybrané slicery, analyzuje jejich výhody a nevýhody. Autor porovnává slicery na základě 3D modelů, které byly danými slicery připraveny pro 3D tisk, vytištěny a analyzovány podle daných kritérií.

  • Název v anglickém jazyce

    COMPARISON OF 3D PRINTING SOFTWARE

  • Popis výsledku anglicky

    This article is focused on the theme of comparison of 3D slicing software used in FDM/FFF technology known as slicers. One of the authors goals was to describe the slicers that were chosen, identify pros and cons of individual 3D slicers and compare the slicers on a 3D object, which will be sliced by the slicers, printed and analysed.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>ost</sub> - Ostatní články v recenzovaných periodicích

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    N - Vyzkumna aktivita podporovana z neverejnych zdroju

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2022

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Inovace a technologie ve vzdělávání

  • ISSN

    2571-2519

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    Neuveden

  • Číslo periodika v rámci svazku

    2

  • Stát vydavatele periodika

    CZ - Česká republika

  • Počet stran výsledku

    9

  • Strana od-do

    21-29

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus