ALGORITMICKÉ MYŠLENÍ A JEHO ROZVOJ NA ZŠ
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F49777513%3A23420%2F24%3A43972383" target="_blank" >RIV/49777513:23420/24:43972383 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
<a href="http://olympiadatechniky.cz/proceedings/" target="_blank" >http://olympiadatechniky.cz/proceedings/</a>
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
ALGORITMICKÉ MYŠLENÍ A JEHO ROZVOJ NA ZŠ
Popis výsledku v původním jazyce
Cílem bakalářské práce, bylo analyzovat nový RVP ZV 2021 a ŠVP vybraných škol v Plzni.Následně vytvořit dotazník a poslat ho do škol, kterým byl ŠVP analyzován, abychom získali přehled o tom jak Informatika a její výuka vypadá po revizi na základních školách. Jako poslední byla vytvořena aktivita, která žákům může pomoci rozvinout jejich algoritmické myšlení a zároveň jim ukázat, že Informatika nemusí být pouze sezení u počítače.
Název v anglickém jazyce
ALGORITHMIC THINKING AND ITS DEVELOPMENT IN PRIMARY SCHOOL
Popis výsledku anglicky
The aim of the bachelor thesis was to analyse the new educational framework programme 2021 and the curriculum of selected schools in Pilsen. Subsequently, we created a questionnaire and sent it to the schools whose curriculum was analyzed in order to get an overview of how Computer Science and its teaching looks like after the revision in primary schools. Lastly, an activity was created that can help pupils develop their algorithmic thinking and at the same time show them that Informatics does not have to be just sitting in front of a computer.
Klasifikace
Druh
O - Ostatní výsledky
CEP obor
—
OECD FORD obor
50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2024
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů