Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

ALGORITMICKÉ MYŠLENÍ A JEHO ROZVOJ NA ZŠ

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F49777513%3A23420%2F24%3A43972383" target="_blank" >RIV/49777513:23420/24:43972383 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="http://olympiadatechniky.cz/proceedings/" target="_blank" >http://olympiadatechniky.cz/proceedings/</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    ALGORITMICKÉ MYŠLENÍ A JEHO ROZVOJ NA ZŠ

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Cílem bakalářské práce, bylo analyzovat nový RVP ZV 2021 a ŠVP vybraných škol v Plzni.Následně vytvořit dotazník a poslat ho do škol, kterým byl ŠVP analyzován, abychom získali přehled o tom jak Informatika a její výuka vypadá po revizi na základních školách. Jako poslední byla vytvořena aktivita, která žákům může pomoci rozvinout jejich algoritmické myšlení a zároveň jim ukázat, že Informatika nemusí být pouze sezení u počítače.

  • Název v anglickém jazyce

    ALGORITHMIC THINKING AND ITS DEVELOPMENT IN PRIMARY SCHOOL

  • Popis výsledku anglicky

    The aim of the bachelor thesis was to analyse the new educational framework programme 2021 and the curriculum of selected schools in Pilsen. Subsequently, we created a questionnaire and sent it to the schools whose curriculum was analyzed in order to get an overview of how Computer Science and its teaching looks like after the revision in primary schools. Lastly, an activity was created that can help pupils develop their algorithmic thinking and at the same time show them that Informatics does not have to be just sitting in front of a computer.

Klasifikace

  • Druh

    O - Ostatní výsledky

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2024

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů