Možnosti a omezení marketingových modelů
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F49777513%3A23510%2F03%3A00000018" target="_blank" >RIV/49777513:23510/03:00000018 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Možnosti a omezení marketingových modelů
Popis výsledku v původním jazyce
Článek se zabývá charakteristikou ekonomických a marketingových modelů, jejich možnostmi, dále metodologií a klasifikací marketingových modelů a jejich použití v rámci výpočtové ekonomie.
Název v anglickém jazyce
Possibilities and restriction of marketing models
Popis výsledku anglicky
The article describes charakteristics of economic and marketing models, their possiblities; then methodology and classification of marketing models and their usage in Computational Economics.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AH - Ekonomie
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
<a href="/cs/project/GA402%2F03%2F0667" target="_blank" >GA402/03/0667: Výpočtová ekonomie - aplikace metod dynamiky systémů k analýze procesů finančních trhů a hierarchických struktur řízení podniku - druhá etapa.</a><br>
Návaznosti
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)
Ostatní
Rok uplatnění
2003
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Systémové prognózování
ISBN
80-7194-559-5
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
10
Strana od-do
68-77
Název nakladatele
Univerzita Pardubice
Místo vydání
Pardubice
Místo konání akce
Pardubice
Datum konání akce
24. 4. 2003
Typ akce podle státní příslušnosti
CST - Celostátní akce
Kód UT WoS článku
—