Marketing obcí a měst v západních Čechách očima jejích představitelů
Popis výsledku
This article describes the problems of the municipalities marketing from the point of view of the municipalities representatives.
Klíčová slova
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Marketing obcí a měst v západních Čechách očima jejích představitelů
Popis výsledku v původním jazyce
This article describes the problems of the municipalities marketing from the point of view of the municipalities representatives.
Název v anglickém jazyce
Marketing of the municipalities in West Bohemia
Popis výsledku anglicky
Tento příspěvek popisuje problémy spojené s municipálním marketingem očima představitelů obcí.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AH - Ekonomie
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
GA402/02/0908: Implementace managementu a marketingu do oblasti regionálního rozvoje
Návaznosti
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)
Ostatní
Rok uplatnění
2004
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Západočeské příspěvky k regionálnímu výzkumu. Sešit 1
ISBN
80-7043-334-5
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
6
Strana od-do
55-60
Název nakladatele
Západočeská univerzita
Místo vydání
Plzeň
Místo konání akce
Karlovy Vary
Datum konání akce
11. 5. 2004
Typ akce podle státní příslušnosti
EUR - Evropská akce
Kód UT WoS článku
—
Druh výsledku
D - Stať ve sborníku
CEP
AH - Ekonomie
Rok uplatnění
2004