Marketing obcí a měst v západních Čechách očima jejích představitelů
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F49777513%3A23510%2F04%3A00000011" target="_blank" >RIV/49777513:23510/04:00000011 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Marketing obcí a měst v západních Čechách očima jejích představitelů
Popis výsledku v původním jazyce
This article describes the problems of the municipalities marketing from the point of view of the municipalities representatives.
Název v anglickém jazyce
Marketing of the municipalities in West Bohemia
Popis výsledku anglicky
Tento příspěvek popisuje problémy spojené s municipálním marketingem očima představitelů obcí.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AH - Ekonomie
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
<a href="/cs/project/GA402%2F02%2F0908" target="_blank" >GA402/02/0908: Implementace managementu a marketingu do oblasti regionálního rozvoje</a><br>
Návaznosti
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)
Ostatní
Rok uplatnění
2004
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Západočeské příspěvky k regionálnímu výzkumu. Sešit 1
ISBN
80-7043-334-5
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
6
Strana od-do
55-60
Název nakladatele
Západočeská univerzita
Místo vydání
Plzeň
Místo konání akce
Karlovy Vary
Datum konání akce
11. 5. 2004
Typ akce podle státní příslušnosti
EUR - Evropská akce
Kód UT WoS článku
—