Role inovací, kreativity a managementu znalostí v konstruování
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F49777513%3A23510%2F04%3A00000019" target="_blank" >RIV/49777513:23510/04:00000019 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
angličtina
Název v původním jazyce
The role of innovation, creativity and knowledge management in design
Popis výsledku v původním jazyce
In the increasingly competitive global economy, innovation is critical to success. The product life cycle is getting shorter and shorter, new products must me introduced ever more frequently. The lead time between new product idea and its introduction to
Název v anglickém jazyce
The role of innovation, creativity and knowledge management in design
Popis výsledku anglicky
In the increasingly competitive global economy, innovation is critical to success. The product life cycle is getting shorter and shorter, new products must me introduced ever more frequently. The lead time between new product idea and its introduction to
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AE - Řízení, správa a administrativa
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Ostatní
Rok uplatnění
2004
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Engineering design in integrated product development
ISBN
83-89712-26-1
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
7
Strana od-do
291-297
Název nakladatele
University of Zielona Góra
Místo vydání
Zielona Góra
Místo konání akce
Zielona Góra
Datum konání akce
7. 10. 2004
Typ akce podle státní příslušnosti
EUR - Evropská akce
Kód UT WoS článku
—