Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Obchodní aspekty konkurenceschopnosti regionu z pohledu regionálního marketingu

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F49777513%3A23510%2F04%3A00000020" target="_blank" >RIV/49777513:23510/04:00000020 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Obchodní aspekty konkurenceschopnosti regionu z pohledu regionálního marketingu

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Vznikem samosprávných regionů, krajů v České republice byly pro hospodářské a regionální vědy nastoleny nové teoretické otázky a problémy a bylo třeba vytvořit i nové tržní pojmy, dosud v regionální problematice téměř nepoužívané. Ty jsou převzaty z různ

  • Název v anglickém jazyce

    Commercial aspects of region´s competitiveness from the point of view of the regional marketing

  • Popis výsledku anglicky

    After coming the self-government regions into existence, new theoretical tasks and problems have been arised for exonomic and regional sciences. Also it has been necessary to form new commercial terms which almost have not been used in regional sphere. T

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AH - Ekonomie

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/GA402%2F02%2F0908" target="_blank" >GA402/02/0908: Implementace managementu a marketingu do oblasti regionálního rozvoje</a><br>

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2004

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Obchod, jakost a finance v podnicích - determinanty konkurenceschopnosti III

  • ISBN

    80-213-1162-2

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    5

  • Strana od-do

    48-52

  • Název nakladatele

    Česká zemědělská univerzita

  • Místo vydání

    Praha

  • Místo konání akce

    Praha

  • Datum konání akce

    7. 9. 2004

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    CST - Celostátní akce

  • Kód UT WoS článku