Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Komunikace regionu prostřednictvím jeho image - významný faktor konkurenceschopnosti

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F49777513%3A23510%2F05%3A00000022" target="_blank" >RIV/49777513:23510/05:00000022 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Komunikace regionu prostřednictvím jeho image - významný faktor konkurenceschopnosti

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Po vzniku regionů se začaly utvářet i konkurenční vztahy mezi regiony, které jsou v tržním prostředí firem již skoro samozřejmostí. Management na úrovni regionů si však plnou šíři této skutečnosti teprve začíná uvědomovat, protože se učí. V konkurenci re

  • Název v anglickém jazyce

    Communication of region through its image-significant element of competitive advantage

  • Popis výsledku anglicky

    After settling of regions competitive relations started between regions that are in the market environment of firms already matter of course. The management on level of regions starts to acknowledge this reality because it's learning. In a competition of

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AH - Ekonomie

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/GA402%2F05%2F0585" target="_blank" >GA402/05/0585: Teorie učících se regionů a její využití v regionálním programovaní a projektech</a><br>

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2005

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Firma a konkurenční prostředí 2005. Sekce 6, Marketing, obchod a cestovní ruch

  • ISBN

    80-7302-099-8

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    7

  • Strana od-do

    42-48

  • Název nakladatele

    Mendelova zemědělská a lesnická univerzita

  • Místo vydání

    Brno

  • Místo konání akce

    Brno

  • Datum konání akce

    3. 3. 2005

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku