Komunikace regionu prostřednictvím jeho image - významný faktor konkurenceschopnosti
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F49777513%3A23510%2F05%3A00000022" target="_blank" >RIV/49777513:23510/05:00000022 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Komunikace regionu prostřednictvím jeho image - významný faktor konkurenceschopnosti
Popis výsledku v původním jazyce
Po vzniku regionů se začaly utvářet i konkurenční vztahy mezi regiony, které jsou v tržním prostředí firem již skoro samozřejmostí. Management na úrovni regionů si však plnou šíři této skutečnosti teprve začíná uvědomovat, protože se učí. V konkurenci re
Název v anglickém jazyce
Communication of region through its image-significant element of competitive advantage
Popis výsledku anglicky
After settling of regions competitive relations started between regions that are in the market environment of firms already matter of course. The management on level of regions starts to acknowledge this reality because it's learning. In a competition of
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AH - Ekonomie
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
<a href="/cs/project/GA402%2F05%2F0585" target="_blank" >GA402/05/0585: Teorie učících se regionů a její využití v regionálním programovaní a projektech</a><br>
Návaznosti
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)
Ostatní
Rok uplatnění
2005
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Firma a konkurenční prostředí 2005. Sekce 6, Marketing, obchod a cestovní ruch
ISBN
80-7302-099-8
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
7
Strana od-do
42-48
Název nakladatele
Mendelova zemědělská a lesnická univerzita
Místo vydání
Brno
Místo konání akce
Brno
Datum konání akce
3. 3. 2005
Typ akce podle státní příslušnosti
EUR - Evropská akce
Kód UT WoS článku
—