Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Společenská odpovědnost firem - povinnost nebo nástroj zvyšující konkurenceschopnost?

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F49777513%3A23510%2F09%3A00501532" target="_blank" >RIV/49777513:23510/09:00501532 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Společenská odpovědnost firem - povinnost nebo nástroj zvyšující konkurenceschopnost?

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Příspěvek se zabývá v současné době stále rostoucím významem společenské odpovědnosti firem (CSR). Zelená kniha definuje CSR jako koncept, podle kterého společnosti začleňují sociální otázky a otázky týkající se životního prostředí do podnikatelské činnosti a do vztahů se zainteresovanými stranami na bázi dobrovolnosti, neboť si uvědomují, že odpovědné chování vede k dlouhodobé konkurenční výhodě. V posledním desetiletí se stále více začaly ve společnosti zveřejňovat informace o jejich působení na sociální a životní prostředí. Příspěvěk se zamýšlí nad dobrovolností či povinností CSR a nad otázkou regulace či zavedení standardů k jejímu měření a objektivnímu posuzování.

  • Název v anglickém jazyce

    Corporate social responsibility - obligation or tool to increase competitiveness?

  • Popis výsledku anglicky

    This paper describes currently still growing importance of corporate social responsibility (CSR). The Green Paper defined CSR as a concept whereby companies integrate social and environmental concerns in their business operations and in their interactionwith their stakeholders on a voluntary basis as they are increasingly aware that responsible behaviour leads to long-term competitive advantage. In the last decade, more and more companies have started to publish information on their social and environmental performance. The Paper deals with the planning or voluntary CSR obligations and the question of regulation or the establishment of standards for the measurement and objective assessment.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AH - Ekonomie

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2009

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    CD s recenzovanými příspěvky z Mezinárodní Baťovy konference pro doktorandy a mladé vědecké pracovníky 2009

  • ISBN

    978-80-7318-812-2

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    8

  • Strana od-do

  • Název nakladatele

    Univerzita Tomáše Bati

  • Místo vydání

    Zlín

  • Místo konání akce

    Zlín

  • Datum konání akce

    2. 4. 2009

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku