Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Podnikatelská kultura a image podnikatele - nové výzvy

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F49777513%3A23510%2F10%3A00503737" target="_blank" >RIV/49777513:23510/10:00503737 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Podnikatelská kultura a image podnikatele - nové výzvy

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Článek se zabývá diskusí nad současnými podmínkami podnikatelského klima se zaměřením na pojetí podnikatelské kultury a image podnikatele obecně. Cílem je poukázat na možnosti rozvoje a podpory této oblasti za účelem zvýšení image podnikání v očích veřejnosti coby významného faktoru rozvoje podnikání. Zhodnocení stavu všeobecného vnímání podnikatelské kultury a klimatu v České republice je provedeno na základě analýzy výsledků různých průzkumů, jež byly v minulosti v této oblasti uskutečněny mezi veřejností, ale i samotnými podnikateli. Tyto průzkumy potvrdily spíše negativní postoj veřejnosti k vnímání podnikání a osob podnikatelů. Stejně tak podnikatelé nehodnotí podmínky pro rozvoj svých podnikatelských aktivit bez kritiky. V návaznosti na tyto výsledky text dále identifikuje některé oblasti, které mohou vést ke zlepšení vnímání pojmu podnikání v současné společenské atmosféře. Mezi tyto oblasti řadí podporu samotných podnikatelských subjektů v očích veřejnosti s důrazem na informov

  • Název v anglickém jazyce

    Entrepreneur´s culture and entrepreneur´s image ? new challenge

  • Popis výsledku anglicky

    In the article are discussed actual conditions of entrepreneur?s environment focusing on the conception of entrepreneur?s culture and image of the entrepreneur generally. The aim of the text is to show the possibilities of further development and supportof this area in order to increase the importance of entrepreneurship in the public as a significant factor of entrepreneurship development. The appreciation of public perception of entrepreneur?s culture and environment in the Czech Republic is implemented on the basis of analysis of different surveys realized in the public and among entrepreneurs. These surveys confirmed negative public position in perception of entrepreneurship and entrepreneurs. As well the entrepreneurs don?t evaluate the entrepreneurial conditions without criticism. In the following text are showed several areas which could help to improve this perception in present social atmosphere. There are included the areas as the support of enterprise subjects in the public

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)

  • CEP obor

    AH - Ekonomie

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2010

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Višegrád

  • ISSN

    1338-2543

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    1

  • Číslo periodika v rámci svazku

    1

  • Stát vydavatele periodika

    SK - Slovenská republika

  • Počet stran výsledku

    4

  • Strana od-do

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus