Podnikatelská kultura a image podnikatele - nové výzvy
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F49777513%3A23510%2F10%3A00503737" target="_blank" >RIV/49777513:23510/10:00503737 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Podnikatelská kultura a image podnikatele - nové výzvy
Popis výsledku v původním jazyce
Článek se zabývá diskusí nad současnými podmínkami podnikatelského klima se zaměřením na pojetí podnikatelské kultury a image podnikatele obecně. Cílem je poukázat na možnosti rozvoje a podpory této oblasti za účelem zvýšení image podnikání v očích veřejnosti coby významného faktoru rozvoje podnikání. Zhodnocení stavu všeobecného vnímání podnikatelské kultury a klimatu v České republice je provedeno na základě analýzy výsledků různých průzkumů, jež byly v minulosti v této oblasti uskutečněny mezi veřejností, ale i samotnými podnikateli. Tyto průzkumy potvrdily spíše negativní postoj veřejnosti k vnímání podnikání a osob podnikatelů. Stejně tak podnikatelé nehodnotí podmínky pro rozvoj svých podnikatelských aktivit bez kritiky. V návaznosti na tyto výsledky text dále identifikuje některé oblasti, které mohou vést ke zlepšení vnímání pojmu podnikání v současné společenské atmosféře. Mezi tyto oblasti řadí podporu samotných podnikatelských subjektů v očích veřejnosti s důrazem na informov
Název v anglickém jazyce
Entrepreneur´s culture and entrepreneur´s image ? new challenge
Popis výsledku anglicky
In the article are discussed actual conditions of entrepreneur?s environment focusing on the conception of entrepreneur?s culture and image of the entrepreneur generally. The aim of the text is to show the possibilities of further development and supportof this area in order to increase the importance of entrepreneurship in the public as a significant factor of entrepreneurship development. The appreciation of public perception of entrepreneur?s culture and environment in the Czech Republic is implemented on the basis of analysis of different surveys realized in the public and among entrepreneurs. These surveys confirmed negative public position in perception of entrepreneurship and entrepreneurs. As well the entrepreneurs don?t evaluate the entrepreneurial conditions without criticism. In the following text are showed several areas which could help to improve this perception in present social atmosphere. There are included the areas as the support of enterprise subjects in the public
Klasifikace
Druh
J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)
CEP obor
AH - Ekonomie
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2010
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
Višegrád
ISSN
1338-2543
e-ISSN
—
Svazek periodika
1
Číslo periodika v rámci svazku
1
Stát vydavatele periodika
SK - Slovenská republika
Počet stran výsledku
4
Strana od-do
—
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
—